У Києві та передмісті запрацював віртуальний ресторан «Жуїстика Сільпо»
Fozzy Group запустила новий віртуальний ресторан, натхненний філософією щоденного гедонізму. Його назва — «Жуїстика Сільпо» — походить від французького слова «jouistique», тобто «мистецтво насолоджуватися». Ресторан працює тільки на доставку — без фізичного приміщення.
У меню — страви з різних кухонь світу з додаванням інгредієнтів, які розкривають знайомі смаки по-новому. Наприклад, замість звичайного картопляного пюре можна скуштувати пюре з трюфельною пастою, карамелізованою цибулею або пармезаном.
Окрім цього, для справжніх гурманів «Жуїстика Сільпо» пропонує різні комбо-пропозиції, серед яких — нестандартні поєднання, як-от бургер із борщем.
«Ми бачимо, що наші покупці дедалі частіше хочуть дозволяти собі більше радості навіть у звичайні моменти — і доставка для них стає частиною цього задоволення. “Жуїстика Сільпо” — це про гастрономічний гедонізм без зусиль: коли не потрібно вибирати між зручністю й атмосферою ресторану та цікавими стравами», — зазначає Юрій Смирнов, керівник «Жуїстики Сільпо».
Команда «Жуїстики Сільпо» планує розробити меню для дітей, проводити pop-up заходи, а ще запустити розділ «Поличка-крамничка», який з’явиться у застосунках агрегаторів доставки поряд із іншими категоріями меню. У ньому можна буде знайти різні інгредієнти для гастрономічних експериментів.
Доставка страв з «Жуїстики Сільпо» вже доступна у Києві, Ірпені та Софіївській Борщагівці через застосунки Loko, Glovo та Bolt Food. До речі, у швидкій доставці Loko, крім страв з ресторану, можна також замовити продукти з Сільпо — усе привезуть в одному замовленні.
Довідка. «Жуїстика Сільпо» входить до складу Fozzy Group, яка з 2005 року розвиває ресторанний напрям та має низку успішних проєктів, серед яких — ресторани Positano, EscoBar, бар Who&Why, фудхоли «Сільпо Resto», віртуальні бренди «чілміл», «Рання пташка» та інші.
Read also
Як автоматизувати ритейл через самообслуговування: нове рішення Devlight
