Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові

Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові

31.10.2025 08:10
  4119
Іван Зайцев

Директорка з концептуального розвитку компанії Епіцентр К розповіла про відкриття нового сімейного парку розваг в Обухові, результати роботи мережі за перший рік роботи та подальші плани з розвитку проєкту Epiland.

Мережа Епіцентр переживає чергову трансформацію. Слідом за концептуальними магазинами формату shop in shop, компанія почала розвиток повноцінних торгово-розважальних центрів. В минулому році ритейлер відкрив свій перший ТРЦ в Чабанах. А ще раніше – запустив власну мережу сімейних парків розваг Epiland. В ексклюзивному інтерв’ю RAU директорка з концептуального розвитку Епіцентр К Вікторія Зеленська розповіла про те, чому компанія вирішила піти у нову для себе сферу розваг, які показники бізнесу покращило відкриття парків Epiland та де з’являться наступні об’єкти мережі в Україні.

– Мережа Епіцентр неодноразово експериментувала з форматами та асортиментом. Проте запуск розважального проєкту – це абсолютно новий і непритаманний для компанії бізнес. Як ви на це зважились?

– Цей проєкт став частиною нашої стратегії з розвитку сучасних торговельно-розважальних центрів нового покоління. Ми прагнемо створювати повноцінні сімейні простори, де можна купити не лише все необхідне для дому, але й цікаво провести час з родиною. При цьому Epiland здатен виконувати роль “якоря”, що приваблює відвідувачів до торгових центрів та позитивно впливає на продажі в інших відділах.

Наприклад, з появою парку в Епіцентр на Полярній сусідні відділи показали приріст у продажах від 15% до 42%. Схожим чином на відвідуваність та товарообіг торгових центрів впливає і мережа продуктових магазинів Food Market. Ми бачимо високу ефективність цих проєктів, тож продовжимо розвивати модель, у якій покупки, розваги, відпочинок і харчування інтегровані в єдиний простір та формують повноцінний споживчий досвід для всієї родини.

– В країнах Заходу теж спостерігається активний розвиток розважальних форматів. Але там це здебільшого обумовлено конкуренцією з e-commerce. Чи зважали ви на цей тренд?

– Дійсно, у Європі та США розваги стали головним інструментом повернення людей у торгові центри, адже шопінг поступово переходить в онлайн. В Україні це ще не так помітно, адже частка e-commerce не настільки суттєва. І хоча вона постійно зростає, це не було важливим фактором для запуску проєкту Epiland. Набагато важливішим для нас було створити можливості для сімейного дозвілля в торгових центрах. Після старту першого Epiland ми остаточно зрозуміли, наскільки важливою для українців стала можливість подарувати дітям радість і безпечний відпочинок. Ми приймаємо десятки тисяч відвідувачів на місяць і показники продовжують зростати. Тож Epiland – це не лише бізнес, а й простір емоційної підтримки, де українські сім’ї можуть відчути нормальність життя.

– Столичний ринок сімейних розваг є одним з найскладніших в країні. Окрім відомих мереж ДРЦ є ціла низка великих проєктів в ТРЦ Lavina Mall, Blockbuster Mall та Respublika Park. За рахунок чого вам вдається бути успішними на такому висококонкурентному полі?

– В першу чергу – за рахунок професійної та відданої команди. Проєкт з розвитку мережі Epiland очолила Катерина Черняк – топ-менеджерка з 18-ти річним досвідом у сфері дозвілля та розваг, яка чудово розуміє галузь та потреби сучасних споживачів.

По-друге, команді напрямку ексклюзивних концептів та розвитку, яка відповідає за розробку всіх нових форматів компанії, вдалося перевершити всі очікування та створити дійсно унікальний концепт для мережі Epiland. Загальна тематика наших парків – «Подорож у просторі та часі», де кожен новий об’єкт розробляється як телепорт в окремий світ. Парк на Полярній реалізований у концепції “Планети Пандора”, в Чабанах – у стилі “Чарівний ліс”, а в Обухові ми переносимо відвідувачів у світ коміксів.

Ну і по-третє, ми успішні за рахунок якості проєкту та його наповненню дійсно популярними та навіть ексклюзивним для українського ринку продуктами. Наприклад, в Epiland на Полярній ми першими в Україні реалізували імерсивний дайнінг з тематичними 3D-проєкціями – унікальним форматом банкетного простору, у якому атмосфера, музика, світло та проєкції створюють особливий настрій і ефект присутності в іншому світі.

– Розкажіть більше про наповненість ваших парків. На яку цільову аудиторію вони розраховані?

– Наповненість парків може суттєво відрізнятися в залежності від формату парку Epiland. Наприклад, в найбільшому наразі парку площею 5000 кв. м, що працює в ТРЦ Епіцентр у Чабанах, представлені розваги майже для всіх вікових категорій. Для наймолодших відвідувачів там працює дитячий майданчик з лабіринтами, батутами, ніндзя-парком, каруселями та лазалками. А діти старшого віку чи навіть дорослі можуть розважатися в найбільшому в Україні VR-парку, зоні пейнтболу та гідроболу, або ж разом пройти атракціон Magic Forest – пригодницький квест з випробуваннями на спритність, логіку та силу.

Наш новий проєкт в Обухові має набагато меншу площу (близько 1500 кв. м), тож і його наповненість розвагами менша. Водночас, навіть тут ми прагнули зробити розваги для широкої вікової аудиторії, включаючи як дітей, так і дорослих. Зокрема, в новому Epiland представлена зона віртуальної реальності з американськими гірками, мотогонками, стрітрейсингом. Також є зона святкових програм та івентів із неоновою кімнатою для вечірок і сценою для проведення заходів.

До речі, кімнати для святкувань днів народжень в мережі Epiland користуються шаленою популярністю. Часто бронювати їх потрібно за місяць вперед, а то і більше.

Розуміючи перспективи цього напрямку, ми створили власний костюмерний фонд з понад 350 костюмів, а також розробляємо ексклюзивні сценарії, унікальні шоу та анімаційні програми.

– Як пояснюється настільки величезний попит на дитячі розваги і святкування днів народжень? Адже велика кількість дітей виїхала з України після початку повномасштабного вторгнення.

– Ми пояснюємо це тим, що батьки прагнуть радувати дітей і частіше відволікати їх від війни та стресу. Зараз багато українців відмовилися від якихось стратегічних планів і великих покупок, але прагнуть жити тут і зараз, тож не відмовляють собі в розвагах. Тим паче не можуть відмовити в цьому своїм дітям. Сподіваємося, що після завершення військових дій велика кількість українських сімей повернеться в Україну і ми побачимо черговий сплеск попиту на дитячі розваги. Ми ж зі свого боку готові до подальшого розвитку цієї галузі в Україні та запуску нових амбітних проєктів.

– Які плани з подальшого розвитку мережі Epiland в Україні? Коли очікувати на нові відкриття?

– В найближчих планах – відкриття нових великих парків розваг Epiland у Львові та Києві. Особливої уваги заслуговує проєкт у Львові, який плануємо реалізувати на третьому поверсі ТРЦ Епіцентр в Сокільниках. Після запуску він стане одним з найбільших критих парків розваг не лише в Україні, але й в усій Східній Європі. Його площа сягатиме 30 000 кв. м і в рамках цього проєкту ми плануємо додати багато нових атракціонів, досі не представлених в Україні. В тому числі й екстремальних, розрахованих на старшу вікову категорію. Всередині ми називаємо цей проєкт “українським діснейлендом” і прогнозуємо, що він буде популярним не лише серед мешканців Львова, але й інших західних регіонів країни. За попередніми оцінками, Epiland в Сокільниках зможе приймати близько 1,5-2 млн відвідувачів на рік.

– Враховуючи успішність формату Epiland, чи не розглядаєте можливість відкриття парків в інших ТРЦ поза межами мережі Епіцентр?

– Ні, на даному етапі Epiland буде розвиватися виключно в межах мережі Епіцентр. Вважаю, що нам вдалося створити дуже якісний розважальний проєкт, який міг би суттєво посилити інші ТРЦ. Проте замість того, щоб посилювати своїх конкурентів, вважаємо за краще працювати в синергії з основним бізнесом компанії.

З іншого боку, плануємо залучати нових партнерів до співпраці в межах проєкту Epiland. Вже зараз успішно співпрацюємо з мережею сімейних ресторанів Pesto Cafe, а також мережею лазертагів та пейнтбол-клубів Warriors. Розглядаємо й інші партнерства, які зможуть зробити Epiland ще цікавішим для українського споживача.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  267