Відкриття у стилі “Гри в кальмара”: у Києві запрацював третій у місті супермаркет ТА-DА! (+фото)

Відкриття у стилі “Гри в кальмара”: у Києві запрацював третій у місті супермаркет ТА-DА! (+фото)

24.06.2025 12:06
  1136
Оксана Дудка

Новий маркет площею 294 кв. м розташований у ТЦ Lake Plaza на вулиці Героїв Полку “Азов”, 12. Святкове відкриття відбулося у стилі “Гри в кальмара”.

Атмосфера — як у серіалі, тільки замість страшних ігор тут роздали понад 500 подарунків. Гості змогли поринути в атмосферу серіалу завдяки аніматорам у костюмах героїв, які розважали відвідувачів протягом дня.

Святкові акції на відкритті порадували покупців, які цінують вигідні пропозиції. Більше, ніж на 500 товарів, діяли знижки, а серед тих, хто витратив від 500 грн, розіграли п’ять сертифікатів номіналом по 1000 гривень кожен. Власники чеків від 350 гривень могли взяти участь у безпрограшній лотереї з гарантованими подарунками.

Новий ТА-DА! — це вже 62-й супермаркет компанії в Україні. Тут можна знайти найрізноманітніші товари для дому — від побутової хімії до декору та інструментів. Для маленьких покупців у супермаркеті облаштовано спеціальний дитячий куточок, де діти можуть цікаво та з користю провести час, поки батьки роблять покупки.

ТА-DА! продовжує активний розвиток у столиці, пропонуючи киянам якісні товари за вигідними цінами в оригінальному форматі. Супермаркет працює щодня та запрошує всіх охочих оцінити новий формат покупок у приємній атмосфері.

Довідка. TA-DA! — українська мережа супермаркетів формату one dollar store з додатковими сервісами: кав’ярні, фітнес-студії та дитячі простори. Мережа налічує 62 супермаркети у 28 містах 10 областей України загальною площею 36 000 кв. м. Компанія швидко розвивається, адже за 2022-25 роки мережа зросла з 29 до 62 точок. У TA-DA! працює понад 1500 співробітників, асортимент складає 25 000 SKU, а щомісячна відвідуваність досягає 600 000 покупців. Власна торгова марка TA-DA! представлена також у мережах Сільпо та Делікат. Візія компанії — створення Метавсесвіту TA-DA! – інфраструктури навколо покупця, де шопінг стає частиною дозвілля та щоденного життя


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  294