Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше

Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше

28.04.2025 11:04
  809
Оксана Дудка

У передсвятковий період мережа супермаркетів ЕКО Маркет запустила тематичну кампанію “Острів Пасхи” – символічну оазу вигідних покупок, святкового настрою та несподіваних відкриттів. Спеціальні пропозиції, оновлене оформлення магазинів та акцент на великодній асортимент зробили підготовку до свята приємною і доступною.

Напередодні Великодня компанія уважно відстежувала, що саме цікавило покупців і святковий тиждень чітко окреслив фаворитів. Деякі товари традиційно очолили рейтинги, а деякі – приємно здивували несподіваним злетом популярності.

Традиції залишаються незмінними: великодні фаворити

До лідерів продажів увійшли продукти, які традиційно є основою святкового кошика:

  1. Яйця курячі (фасовані та нефасовані) – беззаперечний фаворит тижня.
  2. Готові паски – ідеальний вибір для тих, хто цінує час і хоче порадувати близьких смачним десертом без необхідності проводити години на кухні.
  3. Ковбасні, м’ясні вироби (свіжі та замариновані) – класичне доповнення до великоднього столу.
  4. Вугілля, дрова, щепа, мангали та грилі, ігри на свіжому повітрі – суттєве зростання продажів цих товарів говорить про те, що українці активно готувалися до святкування – на природі, з мангалом.
  5. Додатки для випічки – від цукрової пудри до цукатів та дріжджів. Помітне зростання продажів дріжджів та додатків для випічки упродовж тижня свідчить: усе більше українців обирають домашнє тепло й аромат свіжоспеченої паски.
  6. Тихі вина і світле пиво: напої, які доповнюють великодній стіл, створюючи атмосферу затишку та святковості. Особливо популярними стали тихі вина – витончені, ненав’язливі, вони ідеально пасують до традиційних великодніх страв.

«Ми ретельно готувалися до кампанії “Острів Пасхи”, аби запропонувати українцям усе необхідне для свята – від традицій до новинок. Приємно бачити, що наш асортимент не тільки відповів очікуванням, а й надихнув клієнтів на неочікувані покупки», – коментує заступник генерального директора з маркетингу ЕКО Маркет Віталій Старомінський.

Несподівані хіти: що ще купували українці

Цікаво, що у топ-продажів несподівано увірвалися товари, які зазвичай не пов’язуються з Великоднем:

  1. Желе – здається, українці вирішили, що легкий, фруктовий десерт – це не просто дитяча забаганка, а стильне доповнення до великоднього застілля.
  2. Східні солодощі, мармелад, халва – екзотика, що увійшла у святкові звички. Халва – як спогад з дитинства, мармелад – як барвистий символ радості, а лукум – для справжніх гурманів.
  3. Енергетики – для динамічного пробудження після великоднього богослужіння.
  4. Корм для котів. Цього року на Великдень покупці ЕКО Маркет робили, ймовірно, святковий стіл не лише для себе, але й для пухнастиків.

“Острів Пасхи” вкотре підтвердив: ЕКО Маркет – це не просто магазин, а справжнє місце великодніх зустрічей, нових відкриттів і яскравих вражень. І хоча свята вже позаду, наша місія залишається незмінною – робити щоденні покупки приємними, вигідними і турботливими”, – зазначив Віталій Старомінський та наголосив, що у компанії вже готуються до нових акцій та цікавих пропозицій для покупців.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291