18 червня — вебінар Consulting for Retail (С4R): “Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит”

18 червня — вебінар Consulting for Retail (С4R): “Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит”

09.06.2020 01:06
  1015
rau

18 червня компанія Consulting for Retail (С4R) запрошує представників рітейл-ринку взяти участь у вебінарі «Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит».

Цей текст доступний також російською мовою

Як дослідження даних і машинне навчання допомагають відстежувати зміни попиту, реагувати на потреби клієнтів, оптимізувати асортимент і викладку в торгових точках? Як ефективно використовувати дані при плануванні асортименту? На ці та інші питання дадуть відповідь СЕО Сonsulting for Retail Павло Щербаков, а також експерти компанії Андрій Шевчук і Денис Ромаш.

Відвідавши вебінар, ви дізнаєтеся:

  • Для чого необхідно визначати ролі товарних категорій для покупця і рітейлера.
  • Як роль категорії дозволяє визначити асортиментну стратегію.
  • Що таке кластеризації магазинів в розрізі товарних категорій за патернами купівельних переваг, і чому вона більш ефективна, ніж кластеризація торгових об’єктів за узагальненими показниками.
  • Як при формуванні асортименту одночасно врахувати підвищення ефективності операцій, керованість і купівельні переваги.

Коли: 18 червня 2020

Аудиторія вебінару: категорійні менеджери, керуючі роздрібними мережами, комерційні директори.

Час початку вебінару по країнах:
Україна, Білорусь, Росія (Москва) – 18:00
Азербайджан, Грузія – 19:00
Узбекистан – 20:00
Казахстан – 21:00

Тривалість вебінару – 1,5 години.

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.

Реєстрація обов’язкова за посиланням: https://us02web.zoom.us/webinar/register/7015913661480/WN_slzr01vkQme6OI7jlcLX0A


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  316