Varus здобув друге місце на премії UCXE2025 за досягнення у сфері клієнтського досвіду

Varus здобув друге місце на премії UCXE2025 за досягнення у сфері клієнтського досвіду

25.06.2025 11:06
  305
rau

Цю престижну нагороду компанія отримала за кейс новорічної акції «Тапай сюди», який був представлений 4 червня 2025 року перед аудиторією з понад 1000 учасників та професійним журі.

Акція «Тапай сюди» вирізнялась інноваційним підходом до взаємодії з клієнтами, а її результативність та креативність стали основними факторами, що дозволили команді Varus отримати таке високе визнання. Презентація акції отримала позитивні відгуки від експертів у сфері маркетингу та клієнтського досвіду, що підтверджує успіх стратегії бренду на ринку.

«Для нас ця перемога — підтвердження того, що ми рухаємось у правильному напрямку. Важливо не лише вражати клієнтів, а й створювати довготривалі відносини з ними, враховуючи їхні потреби та побажання. Ця нагорода — результат роботи всієї нашої команди», — коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу Varus.

Премія UCXE2025 є важливою подією для українського бізнесу, адже відзначає компанії, які досягають високих результатів у створенні клієнтського досвіду та постійно вдосконалюють свої сервіси. Власники премії — це професіонали, які оцінюють проєкти з точки зору інноваційності, ефективності та їхнього впливу на ринок.

Детальніше про премію UCXE2025 та інших лауреатів — на офіційному сайті премії за цим посиланням.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 113 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293