Varus підсумував святкування 22-річчя: сотні тисяч клієнтів, мільйони товарів і тисячі переможців

Varus підсумував святкування 22-річчя: сотні тисяч клієнтів, мільйони товарів і тисячі переможців

23.10.2025 12:10
  406
Оксана Дудка

Мережа супермаркетів Varus завершила святковий марафон до свого 22-річчя, що тривав у вересні. Ювілей став нагодою подякувати клієнтам за довіру та розділити радість через акції, знижки і розіграші.

Протягом місяця святковий настрій панував у всіх містах, де є Varus. У кожному магазині клієнтів чекали сюрпризи, вигідні пропозиції та можливість виграти цінні призи. Щотижня у вересні розігрувалося по 250 000 бонусів, і в результаті 10 000 клієнтів стали переможцями акцій на загальну суму 1 млн бонусних гривень. Крім того, найактивніші покупці мали шанс отримати технічний подарунок — 22 новеньких iPhone 16 Pro вже знайшли своїх власників.

У святкових пропозиціях взяли участь понад 346 000 унікальних клієнтів, які здійснили 843 000 покупок з акційними товарами. Загалом, за даними програми лояльності Varus Perfect, у період акції було реалізовано 1,64 млн одиниць продукції у 882 унікальних SKU.

Найбільший попит серед гостей мали:

  • нішеві товари — 482 000;
  • гастрономія — 388 000;
  • цукрові вироби, чай та кава — 257 000;
  • молочні продукти та заморожені вироби — 189 000.

Середній чек із карткою Perfect у святковий період становив 336 грн (проти 329 грн у звичайний період), а кількість покупок зросла на 34 000 чеків, що відповідає приросту на 2%.

«Для нас це не лише цифри, а доказ того, що клієнти довіряють Varus і святкують разом з нами. Ми й надалі створюватимемо можливості для вигідних покупок і приємних сюрпризів», — наголосила директорка з маркетингу Varus Анна Луганська.

За 22 роки Varus пройшов шлях від першого магазину у Дніпрі до всеукраїнської мережі зі 118 супермаркетами та сучасним онлайн-сервісом Varus.ua. Компанія продовжує розвиватися, щоб залишатися близькою та зручною для мільйонів українців.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році в Дніпрі, наразі загальна кількість — 116 супермаркетів у різних містах України та DarkStore в Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271