UTG: вакантність у торгових центрах Києва зросла вдвічі – до 21,5%

UTG: вакантність у торгових центрах Києва зросла вдвічі – до 21,5%

14.04.2023 11:04
  2367
Костянтин Симоненко

За даними Української торгової гільдії (UTG), середньозважений рівень вакантності в торгових центрах Києва продовжує зростати, у березні 2023 року він досяг 21,5%, що практично вдвічі вище за показник аналогічного періоду минулого року

Про це повідомила директор Української торгової гільдії (UTG) Євгенія Локтіонова агентству Інтерфакс-Україна. Експерт зазначила, що зростання кількості вільних площ продовжується, особливо це стосується ТРЦ регіонального (вакантність 30,9%) і окружного (19,2%) формату. “Тому зараз як ніколи результативність роботи ТРЦ, перш за все, залежить від двосторонньої здатності домовлятися: як з боку керуючої компанії, так і з боку рітейлерів”, – зазначає директор компанії UTG.

Щоб подолати негативні наслідки, ТРЦ намагаються активніше залучати нестандартних орендарів: від ЦНАП до музеїв, як нещодавно зробили у БФК Gulliver. Таким чином, звільнені після виїзду орендарів площі починають використовуватися як майданчики для конференцій/івентів або навіть як експозиційні майданчики. Проте, за словами керівника UTG, відвідувачі таких форматів для решти орендарів є імпульсними покупцями, хоча надалі можуть стати постійними клієнтами торгового центру.

«Такі нестандартні орендарі можуть тимчасово вирішити проблему вакантності приміщень, зіграти ситуативну рекламну роль, але навряд чи зможуть закріпитися в ТРЦ і стати стабільним генератором потоку. Пов’язано це з тим, що вони найчастіше не сплачують оренду, не генерують потік і не є комерційними», – зазначає Локтіонова.

Водночас, розглядаючи перспективи educament (орендар, який веде освітню діяльність) у торгових центрах України на тлі обмеженого асортименту якорів, експерт наголошує на його перспективності. Хоча й каже, що educament для нашої країни є новинкою, тому потребує суттєвих ресурсів для створення значної маркетингової підтримки. «Однак в умовах війни, девелопери не готові вкладати суттєві суми у розвиток нових функцій. Тому слід повернутися до цього питання після нашої перемоги», – наголошує вона.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  318