USUPSO спільно з креативним маркетинговим агентством Royenko Agency створили маски, які MUST

USUPSO спільно з креативним маркетинговим агентством Royenko Agency створили маски, які MUST

16.04.2020 03:04
  1376
rau

Міні-колекція “MustKA до Паски” з чотирьох дорослих та трьох дитячих дизайнів для масок, народилася практично перед Великоднем і в період найбільш жорсткої фази карантину.

“MustKA, тому що маски зараз не просто примха, а необхідність. І якщо вони вже стали такими важливі, то вони можуть бути відмінними носіями оптимізму і гумору”, — говорить Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency

Японський бренд USUPSO, чиї магазини розташовані в Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні та Чорноморську, відрізняється сміливістю і яскравістю своїх дизайнів. А Royenko Agency вже мають успішний досвід колаборацій зі сміливими і готовими на експерименти брендами.

Ця колаборація покликана внести трохи гумору і унікальності у предмет гардероба і гігієни який став необхідним.

Замовити маски з серії MustKA можна на сайті:

https://usupso.com.ua/zaschitnye-maski-c393/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293