UPG запустила 34 нові АЗК у Києві та області, попереду ще 185 по Україні

UPG запустила 34 нові АЗК у Києві та області, попереду ще 185 по Україні

29.09.2025 03:09
  605
Оксана Дудка

Українська мережа АЗК UPG запустила в роботу 34 нових АЗК у київському регіоні, які раніше працювали під брендами ANP і Авіас. Усі комплекси вже приймають відвідувачів, пропонуючи стабільну якість пального та однакову ціну в усій мережі. Це стало найбільшим одномоментним розширенням компанії в столичному регіоні.


Запуск нових станцій дозволив створити понад 450 робочих місць у Києві та області. Завдяки розширенню UPG зможе додатково сплатити близько 100 млн грн податків до кінця 2025 року.

Перед відкриттям усі станції пройшли комплексну підготовку: очищення резервуарів для зберігання пального, модернізацію обладнання та налагодження стабільного постачання пального з провідних нафтопереробних заводів Європи та США.

«Ми забезпечуємо однакову ціну та стабільно високу якість пального на всіх АЗК нашої мережі. Це принцип, від якого UPG ніколи не відступає – незалежно від регіону чи формату комплексу. Тож заїхавши на наші АЗК, клієнти завжди можуть бути впевнені у своєму виборі», – зазначив CEO UPG Олександр Матюшенко.

Розширення мережі на Київщині – це перший етап масштабної стратегії розвитку компанії. Найближчим часом UPG відкриє ще 185 АЗК у вісьмох областях України.

Довідка. UPG (Ukrainian Petrol Group) – українська мережа заправно-відпочинкових комплексів, що працює в 20 областях країни. Компанія має власну логістичну інфраструктуру, працює з прямими постачаннями пального із провідних НПЗ Європи та США і тримає єдині стандарти якості на всіх етапах: від лабораторних перевірок кожної партії та обслуговування обладнання до уніфікованих рецептур у Vivo cafe. Засновником компанії є Володимир Петренко.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271