Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

06.12.2023 10:12
  1066
Дарія Осіїк

Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські бази, створювати цікаві пропозиції для покупців та знаходити нові сенси.

«Сто прикрас для леді» – під такою назвою в листопаді пройшла спільна акція торгових мереж Укрзолото та Епіцентр. Протягом місяця, купуючи товари у Галереях Деко мережі Епіцентр на суму від 1500 грн, покупці мали шанс виграти золоту прикрасу від Укрзолото. Загалом сто щасливих переможниць було оголошено у торгових центрах Епіцентр по всій Україні.

У рамках колаборації було розіграно 50 золотих кулонів та 50 – з діамантами. Але вигоду отримали не лише покупці, а й кожен з брендів, підвищивши рівень впізнаваності та лояльності клієнтів.

“Розігруючи спільно з ювелірним брендом золоті прикраси між нашими чарівними леді, Епіцентр прагнув, перш за все, подякувати за їх життєву стійкість і незламність. Українки – найкращі жінки у світі та достойні найвишуканіших прикрас. А спільно з Укрзолото ми подарували їм море позитивних емоцій і від того щасливі”, – зазначила директор з реклами та маркетингу ТОВ “Епіцентр К” Ірина Шинкаренко.

 Укрзолото раніше вже проводив масштабні спільні акції з АТБ, EVA, Yves Rocher та багатьма іншими брендами. Мережа завжди відкрита до співпраці та цікавих різноманітних проектів.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  300