Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

01.09.2025 11:09
  683
Оксана Дудка

Мережа автозаправних комплексів Ukrnafta продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів та нарощує показники.

«Наразі державна мережа входить в тов-3 мереж України за проливами, – зазначив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрнафта» Юрій Ткачук. – Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання. Дякую команді Ukrnafta за стабільний розвиток, що забезпечує найкращий сучасний досвід для наших клієнтів».

Непаливні продажі у І півріччі 2025-го зросли майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024 року. По групам товарів: гарячі та холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки Ukrnafta +80%, оригінальний AdBlue +35%.

Картками та талонами Ukrnafta вже користується більше ніж 8300 клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з’явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 000 карток, якими можна скористатися на 1503 АЗК, як наших, так і партнерських.

Розроблений та запущений наприкінці 2023 року застосунок Ukrnafta зараз має 1,5 млн активних користувачів та знаходиться в топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3000-4000 людей.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291