Українська IKEA: що пропонує новий Епіцентр К в Києві (фоторепортаж)

Українська IKEA: що пропонує новий Епіцентр К в Києві (фоторепортаж)

05.03.2018 11:15
  3487
Іван Зайцев

В суботу, 3 березня, в Києві на проспекті Степана Бандери розпочав роботу Епіцентр в принципово новому форматі.

Ще не так давно об’єкти Епіцентр сприймалися тільки як будівельні гіпермаркети. Зараз це вже цілком не вірно: мережа відкриває повноцінні торгівельні центри, де можна купити практично все, за винятком, хіба що, продуктів. Новий Епіцентр в Києві на проспекті Степана Бандери – не виняток. Тут на площі 56 000 кв. м представлений дуже широкий асортимент: починаючи від традиційних товарів для будівництва та ремонту і закінчуючи сувенірами, побутовою хімією, дизайнерськими вишукуваннями і багатьом іншим. Кореспондент RAU побував на відкритті і підготував репортаж: як виглядає і що пропонує новий Епіцентр. Також відзначимо, що більш детально про новий формат торгових центрів Епіцентр в ході виставки RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018 розповість заступник генерального директора компанії Епіцентр К Володимир Гончаров, який виступить в сесії «Нові концепти для активних продажів».

Незважаючи на ранній час, на який було призначено відкриття – 8-ма ранку – і зимову погоду з активним снігопадом, на відкриття нового центру прийшло чимало людей. Ігноруючи холод і пробираючись через замети, вони з нетерпінням чекали початку роботи нового Епіцентр К.

Крім природньої і зрозумілого цікавості, їх інтерес підігрівали обіцяні призи та подарунки: перші 500 покупців нового магазину гарантовано отримували презенти (від набору рушників до мікрохвильових печей і мультіварок), а серед клієнтів, які зробили покупку на 500 грн і більше розігрувалися подарункові сертифікати на загальну суму 100 000 грн. Примітно, що цим в Епіцентрі вирішили не обмежуватися і приготували для покупців ще один розіграш цінних призів, а також розважальну програму для дітей та дорослих на наступні вихідні – з 9 по 11 березня.

Але навряд чи це стало головним «магнітом» для відвідувачів. Всередині нового центру було на що подивитися і що купити. У чому все досить швидко переконалися: всього кількість представлених найменувань товару сягає 200 000.

Значна площа відведена під класичний Епіцентр, де продається все необхідне для будівництва та ремонту, а також розташовані кафе та зони відпочинку. Цим вже нікого не здивуєш, але найбільша DIY-мережа України підготувала чимало сюрпризів.

На другому поверсі, прямо над будівельним гіпермаркетом, розташувалися відразу кілька «магазинів в магазині». Тут працює Intersport загальною площею 3000 кв. м.

Магазин товарів для дітей Епік аналогічної площі відрізняється не тільки життєрадісним забарвленням, а й особливим інтер’єром. Тут є ігрова кімната, дитяча перукарня, а деякі зали представляють собою штучні галявини з пагорбами. Про що, втім, досить легко забути: зроблено все цілком природно.

Також в Епік облаштований окремий ігровий зал, де постійно чергують співробітники Епіцентр. Батькам дуже зручно: можна залишити чадо пограти і пострибати під наглядом, а самим відправитися вибирати необхідний товар. Нудьгувати дитина точно не буде!

На цьому ж рівні розташовуються ще кілька магазинів. По-перше, магазин товарів для творчості та школи, де можна купити і фарби, і полотна, і дерев’яні заготовки, і зошити і багато-багато іншого. І якщо Intersport і Епік можна знайти в багатьох ТЦ Епіцентр, то настільки велика територія творчості з’явилася чи не вперше.

По-друге, поряд з нею знаходиться найбільша в ТЦ України зона «сад і город». Кілька тисяч квадратних метрів зайняті квітами, зеленню і всім необхідним для любителя зелених насаджень. Причому товари представлені на будь-який смак і гаманець – від найдешевших до елітних, які по кишені тільки справжнім (і заможним) поціновувачам. Особливу увагу звертає на себе змонтована система крапельного зрошення: коли вона включається, величезний зал ніби затягує туманом.

По-третє, поряд з цією зоною облаштований зал, де пропонується інвентар для дачі та відпочинку: крісла, гойдалки, лавки і багато іншого. Завдяки фантазії співробітників все виглядає мальовничо та природньо.

Крім того, поруч із настільки мирними пасторальними магазинами знаходиться зона military: точка, де можна купити товари для полювання і риболовлі. Що важливо: прямо в точці обладнаний тир, тобто можна не тільки помилуватися різною зброєю, а й при бажанні тут же його протестувати.

Трохи нижче розташована дизайнерська зона. За задумом власників ТЦ, тут будуть представлені оригінальні та сміливі дизайнерські рішення інтер’єрів та екстер’єрів. Тобто клієнт зможе вибрати не тільки стандартні рішення й обстановку, але й оригінальні, ні на що не схожі варіанти. Тут же планується проводити майстер-класи та семінари.

Ще нижче – рівень професійного торгового обладнання. Що, в принципі, теж не зовсім типово для Епіцентр К: як правило, в сегменті в2в працюють інші компанії, а мережа пропонує товари для кінцевих споживачів. Але, з огляду на площу нового центру (а він, до речі, третій за цим показником серед всіх об’єктів компанії, поступаючись лише ТЦ в Києві на вулицях Полярній і вулиці Берковецькій), в даному випадку планувальники вирішили виділити під цю категорію товару окрему зону.

Найцікавіше знаходиться на першому та мінус першому поверсі ТЦ: це вже територія колишнього Альта Центр. Що примітно: в зоні кліматичної техніки облаштована спеціальна кімната, де клієнти можуть протестувати товар, який сподобався та на власному досвіді переконатися в характеристиках обладнання.

Крім традиційних відділів техніки і електроніки, сантехніки та супутніх товарів

тут знаходиться первший в мережі Епіцентр магазин косметики та парфюмерії – Mon Chéri,

та зона декору, прикрас і дрібниць для дому. Є на що подивитися і що вибрати.

Неподалік – і зона видачі інтернет-замовлень з онлайн-магазину Епіцентр: 27.ua. Знайти легко, заблукати складно.

А на «мінус першому» поверсі знаходиться найбільший центр меблів – 4500 кв. м диванів, крісел, кухонь, спалень, віталень, килимів і так далі. Від достатку і асортименту буквально розбігаються очі.

У будь-якому випадку, заглянути в новий Епіцентр варто, щоб переконатися: в ньому представлено практично все, що потрібно для дому. Від побутової хімії, рушників і туалетного паперу – до опалювальних систем, техніки для «розумного будинку», ноутбуків і професійного торгового обладнання.

Схоже, поки шведська IKEA все ще роздумує над виходом на український ринок, Епіцентр К вже готується зустрічати майбутнього конкурента. В Україні у мережі суперників вже просто не залишилося, тому поява шведського гіганта може стати новим викликом для Олександра і Галини Герега. І, не виключено, шведи буду дуже здивовані та невдоволені, виявивши в країні настільки потужного і грізного суперника.

Читайте також –

Доставка по-новому: Як виглядає інноваційний термінал Нова пошта (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку