
Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами


З десяти проектів, які були створені в процесі Ukrainian eCommerce Hackathon, журі вибрали три найбільш перспективних: магазини напоїв Eliksyr Must Drink, дитячих меблів Дубовий будиночок і органічної косметики OrganicLife.
10-11 лютого в креативному просторі Creative Quarter відбувся перший Ukrainian eCommerce Hackathon, учасники якого за два дні пройшли весь шлях створення e-commerce проекту: від опису бізнес-моделі до запуску інтернет-магазину.
Перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв Eliksyr Must Drink.
Друге місце зайняв проект інтернет-магазину органічної косметики OrganicLife.
Третє місце завоювала команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів Дубовий будиночок.
Учасники Хакатона сформували десять команд. Серед проектів були:
Крім практичної частини, хакатон включав в себе і насичену лекційну програму: командам презентували механіку розробки бізнес-моделі в e-сommerce, вчили правильно формувати PR-стратегію, керувати брендом, розбиратися в юридичних тонкощах роботи в сфері електронної торгівлі, ефективно використовувати Google Analytics і логістику.
«Ми повірили в ці проекти. І якби ми були інвесторами, ми б інвестували кошти саме в ці три проекти», – зазначив член журі, генеральний директор AdvanterGroup Андрій Длігач.
CEO ХОРОШОП Ігор Стольницький зазначив, що компанія готова підтримати подальший розвиток проектів, тому надають командам рік безкоштовного обслуговування їхніх сайтів.
Довідка. Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, присвячена бізнес-процесів і регулювання діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.