UCSC MRKTNG Awards: перша в Україні професійна спеціалізована премія для маркетингу ТРЦ
Українська рада торгових центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) закликає долучитися до першої в Україні професійної маркетинг-премії для ТРЦ – UCSC MRKTNG Awards.
Реєструвати заявки на конкурс можна до 14 вересня 2025 року, а нагородження кращих відбудеться під час урочистої офлайн-церемонії у столиці в листопаді цього року.
«Для нас UCSC MRKTNG Awards – не просто відзнака, а спроба змінити підхід до оцінки маркетингу у торгових центрах. Сьогодні маркетинг у ТРЦ це не лише про промоакції чи сезонні знижки, а й про створення цілого середовища, яке впливає на емоції людей, формує їхній досвід і навіть стиль життя. Ми хочемо, щоб ця премія стала інструментом, який надихає команди шукати нові формати, сміливі рішення та нестандартні ідеї. А ще, щоб вона допомагала ринку бачити й визнавати тих, хто не просто виконує свою роботу, а творить майбутнє індустрії. У складні часи це особливо важливо, адже саме креатив та інновації дають галузі шанс рости і розвиватися», – наголошує голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.
До участі в першій премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни. Позмагатися за першість можна у чотирьох номінаціях:
- Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року
Як взяти участь
Для того, щоб представити свої маркетинг-кейси на міжнародному рівні, необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.
У заявці розкрийте історію рекламної-кампанії, покажіть вимірювані результати, підкріпіть якісним візуалом та медіа-матеріалами.
Важливо: Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.
Також на сайті премії можна знайти інструкцію та шаблон форми заявки.
Журі та оцінювання
Судитиме конкурсантів професійна колегія журі, що складається з українських та міжнародних експертів маркетинг-галузі.
- Рюдігер Дані. Генеральний директор компанії NEPI Rockcastle, провідного власника, оператора та забудовника торгових центрів на ринках Центральної та Східної Європи та третьої за величиною компанії з роздрібної нерухомості в Європі;
- Алан Торнтон. Голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing;
- Кріс Ігве. Засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів);
- Фредерік Рульо. Керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та інших країнах;
- Сергій Слупський. Засновник агенції Slupsky Event Management, яка є переможцем Best Event Award World 2018, 2019, 2021 та 2022 років.
- Агнешка Томчак-Тузінська. Директорка з маркетингу компанії з управління нерухомістю APSYS Polska, що є частиною Apsys Group, одного з провідних операторів комерційної нерухомості в Польщі та Франції;
- Валерія Лавська. Маркетинг-директорка української діджитал агенції Promodo;
- Аніта Стемпфл. Власниця Anista & Partners та член керівного комітету міжнародної премії Solal Awards;
- Ана Ізабель Моіта. Директорка з маркетингу Sonae Sierra, провідної міжнародної інвестиційної, консалтингової та девелоперської компанії;
- Андрій Чумаченко. Cпівзасновник діджитал-агенції Netpeak і засновник B2B-маркетингової агенції BASE;
- Мішель Жалац. Керуючий директор zalac.international, обіймав керівні посади на багатьох міжнародних ринках, зокрема в Міжнародній раді торгових центрів (ICSC);
- Брем Халсбош. Директор з продажів компанії bij MK Illumination Нідерланди.
Зауважимо, що журі оцінюватиме передусім відповідність цілям і стратегії, креативність та інноваційність, досягнуті результати, ефективність використання бюджету (ROI). Тож розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.
Також весь процес аспекти подання заявок та оцінювання контролюються відомими консалтинговими компаніями Arzinger та Baker Tilly
Read also
Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
