UAnimals і Будинок Іграшок запустили кампанію, яка вчить повазі до тварин
Будинок Іграшок та UAnimals об’єдналися, щоб нагадати: тварини — не іграшки. Вони не мають бути несподіваним подарунком під ялинку чи обʼєктом для гри.
На медіафасадах у найбільших містах України зʼявилися меседжі: «Лише іграшковий собака може бути антистресом», «Тільки іграшковий ведмідь обожнює танцювати під музику», «Тільки іграшковий єнот в захваті від обіймів».

У рамках кампанії Будинок Іграшок спільно з UAnimals також створили благодійну розмальовку «Чи люблять зайці обійматись?». У ній — 12 історій, які допоможуть батькам через гру говорити з дітьми про відповідальне ставлення до тварин.
Кожен з розворотів розмальовки нагадує: «Лише іграшкова кішка любить, коли її підкидають. Справжня — любить відпочивати»; «Іграшковий заєць обожнює обійми, а справжній — живе у полях та степах сам». «Лише іграшковий дельфін купається з людьми, а справжній — плаває у відкритому морі».

Придбати розмальовку можна на касах у магазинах мережі Будинок Іграшок по всій Україні та на сайті ритейлера. Весь прибуток від продажу йде на порятунок тварин, які постраждали від війни та жорстокості.
Read also
Єгор Павленко, Live Animations: До чого рухається гейміфікація зараз
