У Василькові відкрили оновлений Сільпо, натхненний майолікою (фотоогляд)

У Василькові відкрили оновлений Сільпо, натхненний майолікою (фотоогляд)

Сьогодні
  0
Оксана Дудка

14 листопада у Василькові відкрився оновлений супермаркет Сільпо, оформлений у стилі васильківської майоліки — впізнаваної кераміки, яку донедавна створювали на місцевому заводі. В інтер’єрі — знайомі багатьом півники, глечики, тарелі та химерні тварини, відтворені за ескізами митців, які поколіннями творили ці образи.


Магазин площею 1002 кв. м працює щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: м. Васильків, вул. Соборна 64/1.

«Ми закохалися в васильківську майоліку, бо в ній багато сміливості та фантазії — у кольорі, формах, образах. Коли почали працювати над концепцією магазину, залучили дослідників і митців, щоб глибше зануритися в тему. Одним із перших ми познайомилися із Сергієм Денисенком, який протягом багатьох років був головним художником Васильківського майолікового заводу. І виявилося, що він — шостий у своєму роду, хто працює з глиною. Його тарелі й скульптури зберігаються у приватних колекціях у Канаді, США, Іспанії, Німеччині та Франції. Донедавна разом із Сергієм у майстерні працював син Юрій, який із початком повномасштабної війни пішов добровольцем. А тепер глиною цікавиться й онук. Ця тяглість вражає. І нам хочеться, щоб якомога більше людей дізналися про майоліку і про митців, які її створюють», — розповідає директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

Одразу біля входу відвідувачів зустрічають знайомі силуети півників, а поруч з ними — колони-глечики, розписані вручну. Мотиви майоліки простежуються і у фігурах, і у візерунках, що прикрашають магазин. Над відділом садовини та городини розмістили артоб’єкт — гончарне коло, що обертається, та глечики з підсвіткою навколо нього.

Головний акцент інтер’єру — 16 тарелей, розписаних за ескізами художників Васильківського заводу: Сергія Денисенка, Марини Кривонос, Михайла Денисенка та Володимира Коваленка. Поруч з ними розмістили QR-код, за яким можна прочитати історії митців та більше дізнатися про васильківську майоліку. Шрифт для навігації по магазину створив дизайнер Богдан Гдаль.

На полицях оновленого Сільпо покупці знайдуть крафтові продукти «Лавки Традицій», ароматну випічку, свіжу садовину та городин та кулінарію. А ще зможуть замовити м’ясо для шашлику та послугу чистки риби. Також на локації розмістили Silpo Point — місце для видавання онлайн-замовлень Сільпо, Maudau та інших партнерів.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Смілива, довіряюча атмосфера та згуртована команда є прямим чинником для досягнення кращих результатів.  Кейс мережі магазинів Кібернетики

Смілива, довіряюча атмосфера та згуртована команда є прямим чинником для досягнення кращих результатів. Кейс мережі магазинів Кібернетики

В умовах поточної кадрової кризи та високої плинності персоналу, утримання ключових співробітників стає пріоритетом...
time icon   
  16
Дорослі забавки: чому мережа Будинок Іграшок почала робити kidult-зони у своїх магазинах та чи буде масштабуватись цей формат

Дорослі забавки: чому мережа Будинок Іграшок почала робити kidult-зони у своїх магазинах та чи буде масштабуватись цей формат

  Як перетворити бренд на лавмарк, залучати нових лояльних клієнтів та будувати такі взаємодію та діалог із ними, щоб...
time icon   
  2