
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Ексклюзивним консультантом з продажу торгового центру Aladdin в Києві від імені Meyer Bergman призначена міжнародна компанія Cushman & Wakefield.
Міжнародний інвестиційний фонд Meyer Bergman придбав торговий центр Aladdin в 2008 році у групи іноземних і українських інвесторів. За деякими даними, тоді об’єкт обійшовся покупцям у суму до $60 млн. Тепер же Meyer Bergman, за інформацією LIGA.net, планує виручити за ТЦ $22,5 млн.
Як відзначають в Cushman & Wakefield, Aladdin – це районний торговий центр з привабливою прибутковістю і високим потенціалом. Торгова площа ТЦ складає 10 571 кв. м, де розміщені 120 різних магазинів, більшість з яких представляють міжнародні бренди.
«Об’єкт володіє відмінними можливостями для підвищення ефективності управління активом завдяки зовнішнім і внутрішнім чинникам. Серед них – загальне поліпшення економіки, зростання роздрібного товарообігу і зниження ставок капіталізації, а також адаптивність самого об’єкта для схем оптимізації», – коментує керівник департаменту ринків капіталу компанії Cushman & Wakefield в Україні Володимир Мисак.
Розташований Aladdin на перетині головних доріг в безпосередній близькості до станції метро Позняки та автобусних зупинок, в одному з найбільш густонаселених і швидкозростаючих районів Києва. Первинна і вторинна зони охоплення становлять 300 000 чоловік. Місячна відвідуваність торгового центру за інформацією Cushman & Wakefield становить близько 325 000 чоловік (3,9 млн на рік). Перша черга об’єкта була введена в експлуатацію в II кварталі 2004 року, друга – відкрита в квітні 2015-го.
Відзначимо, у вересні 2016 року був проданий іншій розташований біля станції метро Позняки торговий центр – Піраміда. об’єкт був придбаний інвестиційною компанією Dragon Capital. Після зміни власника керуюча компанія ТЦ Піраміда взяла курс на реконцепцію торгового центру, підвищення якості tenant-mix, залучення нових орендарів, в тому числі світових брендів, поліпшення сервісу і залучення нових відвідувачів.
Читайте також –