ТРЦ Respublika Park звітує за І півріччя 2025: розвиток tenant-mix та соціальних ініціатив

ТРЦ Respublika Park звітує за І півріччя 2025: розвиток tenant-mix та соціальних ініціатив

30.07.2025 08:07
  5565
Оксана Дудка

Перші місяці 2025 року для столичного торгово-розважального центру Respublika Park позначилися активною трансформацією та зростанням. На ринку, де споживчі уподобання швидко еволюціонують, а попит на комплексні рішення зростає, торгові центри повинні не просто пропонувати асортимент, а створювати екосистему для різних категорій відвідувачів.

Генеральна директорка Respublika Park Юлія Щаслива зазначила, що стратегія розвитку ТРЦ базується на оновленні tenant-mix та впровадженні інноваційних форматів, орієнтованих на потреби київського споживача.

За I півріччя цього року у ТРЦ відкрилися магазини Hugo, Pierre Cardin, Andre Tan, Bianka, Secret Shop, KatySOHO, Leinle, Mesonia та Steel Evolution. Окрім цього, магазин Arber переїхав до нової локації з площею понад 400 кв. м, а Vovk і Brands оновилися та відкрилися у нових форматах. Портфель брендів охоплює різні цінові категорії та асортиментні групи — одяг, взуття, аксесуари, що дозволяє максимально широко охопити потреби цільової аудиторії.

Beauty-напрямок підсилили відкриттями Zielinski & Rozen, GM Cosmetics, Laser Express, Girlwood, Shenko та оновленням магазину Eva. Концепція включає нішеву парфумерію, косметику та б’юті-сервіси.

Серед нових резидентів — «Всі.Свої Дім та Декор» з продукцією українських виробників та офіційний магазин бренду Whirlpool з побутовою технікою.

Дві нові локації — ресторан Чорноморка (перше відкриття мережі у форматі ТРЦ) зі спеціалізацією на рибі та морепродуктах і Tatarка з кримськотатарською кухнею у сучасній інтерпретації — диверсифікують гастрономічну пропозицію центру.

У сегменті розваг і сервісів відбулося відкриття KVS Karting Center — критого картингу з трасами для дітей і дорослих. Також відкрилися Photo Center, туристична агенція Tours & Tickets, сервісний центр SM Service Auto, автосалон Ecodrive Auto з вибором електрокарів і гібридів, барбершоп GC Barbershop та магазини World of Comics і Geekach. Крім того, кінотеатр Multiplex відкрив ще три нових люкс-зали, один з яких став найбільшим в Україні на 110 місць, що значно підсилює кінопропозицію центру та створює додаткові можливості для преміум-відпочинку.

Соціальні ініціативи як ключовий напрям

Серед важливих подій за перше півріччя 2025-го — відкриття в липні культурно-мистецького центру Tytanovi. Це перший в Україні простір психологічної та соціальної реабілітації ветеранів з ампутаціями, створений на території торговельного комплексу.

Проєкт реалізовано за підтримки благодійного фонду Tytanovi, благодійного фонду Солідаріті та американського фонду Hansen Ukrainian Mission, який покрив витрати на запуск і взяв на себе фінансування центру протягом року. ТРЦ надав приміщення на пільгових умовах, забезпечивши сталість роботи простору, де проводяться арт- і спорттерапії, творчі студії, освітні та інтеграційні активності.

Найближчі перспективи

Про плани на друге півріччя розповіла директорка з оренди Світлана Горюнова: «Ми продовжуємо розширювати tenant-mix і вже найближчим часом у Respublika Park відкриються кілька ключових проєктів. Серед них — флагманські магазини Karl Lagerfeld Man, Karl Lagerfeld, UGG, Lullaby, а також найбільший Brocard в Україні: його площа сягне 1700 кв. м, і він працюватиме у новому форматі.

Вперше у форматі ТРЦ запрацюють магазини OST.1 та Domino. Також очікуємо відкриття нового простору Aromateque — він займе 385 кв. м у покращеній локації та стане частиною оновленої галереї.

Гастро- і розважальна складова також посилюється: до tenant-mix приєднаються ресторан Пузата Хата, ролердром Sport Turbo, боулінг-клуб RePUBlik та сервісна зона «Документ сервіс».

Паралельно завершується реконструкція частини преміум-галереї: орендарі вже почали адаптаційні роботи. Це створить ще більше можливостей для розвитку і привабливих колаборацій всередині ТРЦ».

Respublika Park демонструє стійку динаміку розвитку, інтегруючи комерційні цілі з соціальною відповідальністю. Постійне оновлення tenant-mix та підтримка суспільно значущих ініціатив формують конкурентні переваги центру на ритейл-ринку. ТРЦ створює унікальний простір для комфортного шопінгу, відпочинку та дозвілля у столиці.

Довідка. Respublika Park супер-регіональний ТРЦ, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальна площа – 300 000 кв. м. Власник ТРЦ – австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, що була заснована у Відні у 2013 році та працює у сфері нерухомості. Наразі акціонер Республіка Парк успішно представлений на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як акціонер ТРЦ Respublika Park.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291