ТРЦ Piramida розширює пул орендарів: відкриття нових спортивних та fashion-магазинів

ТРЦ Piramida розширює пул орендарів: відкриття нових спортивних та fashion-магазинів

09.10.2025 01:10
  666
Оксана Дудка

ТРЦ Piramida, що входить до портфеля нерухомості групи компаній Dragon Capital, повідомив про розширення пулу орендарів – відкриття нових магазинів у спортивному та fashion-сегментах.

У вересні відбулось відкриття аутлет  магазинів Puma та Adidas, площею 404 кв. м та 383 кв. м відповідно.

Новий магазин Puma у ТРЦ Piramida став частиною національної мережі, яка налічує близько 50  магазинів в Україні,  та визнана «Ритейлером року в сегменті спортивного одягу та взуття» за версією RAU Awards 2024

“Для нас важливо бути ближчими до наших клієнтів на лівому березі Дніпра у Києві, й відкриття магазину Puma в ТРЦ Piramida — це логічний крок у напрямку розширення присутності бренду у столиці. Ми віримо у потенціал цього торговельно-розважального центру та його зручну локацію, а також в довготривале та взаємовигідне стратегічне партнерство з Dragon Capital”, — відмітив Дмитро Турчик, регіональний менеджер з розвитку Puma Ukraine.

Мережа Adidas, одна з найпотужніших на ринку спортивного рітейлу, представлена понад 50 магазинами по країні, і відкриття нового простору в ТРЦ Piramida є частиною її стратегії розширення у ключових торгових локаціях столиці.

Андрій Рябець, директор з розвитку роздрібної мережі Adidas в Україні, підкреслив: “Adidas завжди прагне бути частиною активної міської спільноти. Відкриття нового магазину в ТРЦ Piramida — це можливість надати нашим клієнтам ще більше інструментів для самовираження через спорт та стиль”.

У листопаді очікується відкриття магазину House — популярного fashion-бренду групи LPP, який вже представлений у понад 35 локаціях по Україні. House орієнтується на молодь і пропонує трендовий одяг та аксесуари у стилі casual за доступною ціною. Новий магазин стане важливою частиною оновленого fashion-сегменту ТРЦ.

“Наша команда послідовно працює над посиленням tenant-mix у Piramida. Щоб представити ці відомі спортивні бренди, команда ТРЦ доклала значних зусиль з перепланування та переміщення орендарів, забезпечивши при цьому відвідувачам якісний сервіс.  Поява таких потужних брендів, як Adidas, Puma та House — це не лише про нові магазини. Це — про новий рівень вибору та якості для наших відвідувачів. Ми прагнемо зробити ТРЦ місцем, де кожен знайде щось для себе — від спорту до стилю, від розваг до корисного дозвілля”, — зазначає Лариса Євтушенко, комерційна директорка ТРЦ Piramida.

ТРЦ Piramida, продовжує демонструвати гнучкість, стійкість та орієнтацію на потреби споживача навіть у складних ринкових умовах. ТРЦ активно трансформується у простір, який поєднує комфортний шопінг, актуальні бренди, дозвілля та стиль життя сучасного жителя Києва.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271