
MBM My Home відкриває магазин у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Ринок e-commerce продовжує рости, як і число користувачів інтернет-магазинів. Рітейлери отримали потужні інструменти автоматизації бізнес-процесів й аналітики.
Цей матеріал доступний також російською мовою
У сфері електронної комерції на протязі 2018 року відбувалися значні зміни. Експерти компанії Uniorder згадують про найбільш важливі події в e-commerce за рік, що минає.
Покупці отримали можливість платити різними зручними способами за допомогою платіжних систем, з мобільних пристроїв. В майбутньому ця тенденція буде розвиватися. Наприклад, MasterCard спільно з BMO оголосили про запуск «селфі-оплати», а в Швеції в 2018 році оборот готівки склав всього лише 1%.
Якщо раніше адаптація під мобільні пристрої була конкурентною перевагою, то в 2018 році вона стає необхідністю. Згідно з останніми статистичними даними, більше 60% українських користувачів інтернет-магазинів визнають, що покинуть сайт, якщо він не підходить для мобільного пристрою.
Ще пару років тому рітейлери оцінили вигоду від використання декількох торгових майданчиків одночасно. Однак до недавнього часу продавці не мали інструментів для консолідації продажів по всіх майданчиках. У 2018 році з’явилися і почали впроваджуватися інтегровані платформи. За попередніми оцінками, використання даних систем дозволить підвищити ефективність на 30% за рахунок оптимізації бізнес-процесів.
Як один із інструментів побудови персоналізованих пропозицій використовуються змінювані елементи контенту на сайті інтернет-магазину. Серед критеріїв – місце проживання, стать, вік, хобі, вид діяльності, попередні покупки.
Завдяки впровадженню автоматизованих систем управління логістичними процесами та ряду інших інновацій сервіси доставки вийшли на якісно новий рівень. Своєрідні «рекорди» з доставки досягнуті інтернет-гігантом Amazon: всього вісім хвилин пішло на доставку термометра і всього дев’ять хвилин – п’яти пінт морозива.
Відвідувачам торгових онлайн-майданчиків пропонується все більше різноманітний, корисний та інформативний контент. У тому числі – експертні статті, огляди, відео, відгуки, коментарі.
Ланцюжок дій споживача, а також загальна доступна інформація про нього аналізується за допомогою потужних інструментів Big Data.
Інтернет-магазини виходять в фізичний світ і розширюють свою присутність. Так, одними з перших офлайнові рітейл-точки відкрили Amazon і Alibaba, в Україні першою в офлайн вийшла Rozetka, a традиційні магазини збільшують інвестиції в інтернет-проекти.
Мобільні пристрої стають головною платформою для цифрового контенту для задоволення потреб покупця на всіх етапах покупки. Головна конкуренція зараз між смартфонами на Android і iOSустройствамі. Збільшується конкуренція між мобільними платіжними системами Android Pay (Google), Samsung Pay і Apple Pay.
Читайте також –
E-commerce України: підсумки 2018 року та прогнози на 2019-й (інфографіка)