Топ-7 роликів від українських брендів з початку 2023 року
Відео від Артемсіль про українську кам’яну міць, нагадування від Нова пошта, що вона завжди поруч, твердження від Comfy, що перемога близько, а відкриття нового магазину в Миколаєві – ще ближче, серіал про українську мову від Guzema Fine Jewellery та інші відео в огляді RAU.
Артемсіль
До річниці повномасштабної війни ДП Артемсіль та платформа UNITED24 випустили лімітовану партію Артемсолі – «Міць. Українська кам’яна», щоб допомогти українським захисникам та додати трохи міці кожному українцю. Артемсіль у спеціальній упаковці була доступна у магазинах мережі Сільпо та онлайн на Rozetka. Відеоролик, створений для просування цієї партії солі, розповідає з чого зараз складається міць кожного українця та кожної українки.
Kachorovska
Нова пошта
У рекламному ролику Нова пошта розповідається історія дівчини, якій важко сказати, де саме зараз її дім, адже її батьки за кордоном, вона з братом у Львові, а її коханий Богдан на війні. Життя розкидало рідних людей по усьому світу, але вони продовжують підтримувати один одного, збирати все необхідне для армії та людей в український містах, які потребують допомоги. І хоч ворог дістає усюди, Нова пошта для дівчини – це часточка її справжнього дому, адже вона завжди поруч.
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
