
Який Київ на смак: як райони столиці формують свій гастропрофіль


Хто піднявся, а хто, навпаки, втратив свої позиції у рейтингу: як змінилися позиції ТЦ/ТРЦ у Facebook та Instagram станом на квітень 2025 року.
Українські торговельно-розважальні центри не стоять на місці: вони активно розвиваються, пропонують відвідувачам нові сервіси, змінюють склад орендарів та посилюють взаємодію зі своєю аудиторією. Окрім залучення нових брендів та розширення зон харчування, вони організовують різноманітні заходи та впроваджують креативні рекламні кампанії. Завдяки цьому ТРЦ поступово покращують свої показники та залучають нових відвідувачів. Однак, деякі з них дещо втратили свою популярність у соціальних мережах.
Про те, як виглядає двадцятка лідерів серед ТРЦ за кількістю підписників у соцмережах цього разу, читайте в матеріалі RAU.
RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений у топ-100 сторінок згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
У Facebook стабільно лідерство зі значним відривом тримає львівський ТРЦ Forum Lviv, маючи 262 тисячі підписників. Це свідчить про ефективну стратегію комунікації ТРЦ, який пропонує своїй аудиторії цікавий та різноманітний контент, активно взаємодіє з підписниками та оперативно інформує про актуальні події, акції та пропозиції.
Друге місце посідає столичний ТРЦ Ocean Plaza зі 148 тисячами підписників. Також київський ТРЦ Gulliver зі 133 тисячами підписників знову посідає третю сходинку та демонструє високий рівень популярності серед користувачів Facebook.
Цього разу рівненський ТРЦ Злата Плаза збільшив кількість підписників на шість тисяч, обігнавши на одну позицію львівський ТРЦ Victoria Gardens Lviv.
Піднявся у рейтингу й столичний ТРК Проспект, маючи наразі 71 тисячу фанів у Facebook, який посідає зараз сьоме місце.
19 місце цього разу займає київський ТРК РайON, а зкриває першу двадцятку чернігівський ТРЦ Hollywood.
А от ТРЦ Караван Дніпро покинув двадцятку лідерів у Facebook.
Forum Lviv, херсонський ТРЦ Fabrika, який тимчасово не працює, та ЦУМ Київ традиційно займають перші три позиції у топ-20 найпопулярніших сторінок ТРЦ в Іnstagram, маючи відповідно 102, 85,3 та 83,9 тисяч підписників.
Цього разу помінились місцями ТРЦ Hollywood (Чернігів) та ТРЦ Gulliver (Київ). Останній обігнав свого конкурента і посів сьоме місце, маючи 52,3 тисячи підписників. Тоді як ТРЦ Hollywood цього разу має 51,5 тисяч підписників.
Так само помінялись сходинками у рейтингу і київський Blockbuster Mall та Victoria Gardens. Перший обішцов львівський ТРЦ, збільшивши кількість підписників до 32,2 тисяч. Тоді як ТРЦ Victoria Gardens наразі має 31,9 тясяч.
Значно покращив свої позиції торгівельно-розважальний центр столичний Respublika Park, який з 12-го місця піднявся на 9-те, збільшивши свою аудиторію в Іnstagram більше як на десять тисяч.
Закриває першу двадцятку в Іnstagram ТРЦ Оазис (Хмельницький) з 28,6 тисячами. 19 місце посів ТРК Проспект (29,5 тисяч), а 18-те – дніпровський ТРК МОСТ-сіті (31,1 тисяч).