Таврія В оновила київські делікатес-маркети Космос в ТРЦ Dream Town і Global.ua (фотоогляд)
Два продуктових супермаркети роздрібної мережі зі штаб-квартирою в Одесі почали роботу в оновленому форматі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це повідомляє офіційний сайт рітейлера. Кардинально реконструйовані два столичних об’єкта всеукраїнської мережі продуктових супермаркетів – в ТРЦ Dream Town 2 за адресою Оболонський проспект, 21 Б і в ТЦ Global.ua на вулиці Бальзака 2 А.
Гіпермаркет на Оболоні відкрито в 2011 році, його площа становить майже 5200 кв. м. Торгова точка на в’їзді в один з найбільш густонаселених районів Києва – Троєщину – розпочала роботу в 2013-му, зайнявши площу 1600 кв. м. У жовтні цього року обидва об’єкти постали перед покупцями в новому форматі.
В оновлених після реконструкції супермаркетах сталося багато змін: торговий зал став просторіше завдяки збільшенню проходів, стелажі з товарами розташовані більш функціонально з урахуванням зміни планограм. Оновлено й асортимент – за результатами всебічного вивчення профілю та звичок покупців.
Серед інших товарів широко представлені продукти для збалансованого харчування та здорового способу життя. Перш за все – продукти з довколишніх фермерських господарств: свіжі овочі та фрукти, молочні продукти, яйця, масло, свіже м’ясо – телятина, свинина, баранина, м’ясо птиці.
Також в супермаркетах пропонується свіжоспечений бездріжджовий, безглютеновий хліб, з цельномолотого зерна, здобні булочки, приготовані на живий молочнокислої заквасці, багети, чіабата, фокача, круасани. Хліб випікається кілька разів на день і надходить у продаж ще гарячим.
Крім цього, в магазинах Космос можна придбати продукцію власного імпорту групи Таврія В, в тому числі ексклюзивні для України промислові товари, включаючи посуд, постільну білизну, косметичні товари, а також продукти.
Для гурманів в асортименті – італійські сири, французькі паштети, іспанські хамони, елітні ковбаси, марципанові та шоколадні цукерки, величезний вибір меленої та зернової кави з усього світу.
В рыбном отделе покупателей ждет огромный выбор свежей морской и речной рыбы, морепродуктов, а также устрицы, моллюски, живые лобстеры.
На прохання покупців була збільшена площа алкогольного відділу, значно розширено асортимент. Професійний сомельє допоможе зробити вибір відповідного під їжу напою.
При створенні супермаркетів були впроваджені найсучасніші тренди та інноваційні сервіс-проекти, починаючи від новітнього холодильного, стелажного обладнання від відомих європейських брендів і спеціальних візків для малюків до self-checkout терміналів, де покупки можна оплатити за допомогою смартфона або смарт-годин.
Джерело: tavriav.org
Читайте також –
В добру путь: як виглядає супермаркет Сільпо в стилі залізниці (фотоогляд)