Tap to Phone тепер у FoxyHUB: Фокстрот масштабував опцію мобільної оплати по всій мережі

Tap to Phone тепер у FoxyHUB: Фокстрот масштабував опцію мобільної оплати по всій мережі

Сьогодні
Оксана Дудка

Омніканальний ритейлер інтегрував нову функцію у застосунок продавця, забезпечивши можливість приймати безконтактну оплату в будь-якій точці магазину просто зі смартфона.

 

У листопаді, напередодні Чорної п’ятниці, Фокстрот запустив по всій мережі опцію приймання безготівкової оплати, що дозволяє використовувати смартфон як POS-термінал, усім відомий як Tap to Phone. Це стало можливо завдяки успішному партнерству з ПриватБанк, в рамках якого реалізували інтеграцію сервісу у технологічні й фінансові процеси мережі, надавши покупцям зручний і безпечний спосіб безготівкової оплати.

Ритейлер став однією з перших компаній на українському ринку, хто зосередив повний цикл роботи з клієнтом (від формування покупки до її оплати та видачі) в одному мобільному рішенні – застосунку продавця FoxyHUB.

«Це один із найдинамічніших проєктів у Фокстрот: завдяки злагодженій роботі команди від отримання технічної документації від ПриватБанк до запуску пройшло лише 2,5 місяці, розповідає Данило Векленко, операційний директор компанії. – Вже понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у Фокстрот. Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий безшовний процес покупки».

Як результат, продавець-консультант завершує транзакцію одразу після того, як клієнт обирає та перевіряє товар, без необхідності повертатися до каси. Механіка розрахунку через Tap to Phone виглядає максимально просто й інтуїтивно:

  • консультант вводить суму покупки у спеціальному застосунку на смартфоні;
  • покупець підносить свою банківську картку або гаджет із NFC до телефону продавця;
  • застосунок миттєво зчитує дані та підтверджує оплату;
  • фіскальний чек миттєво надходить в електронному вигляді на e-mail, в особистий кабінет та у вибраний месенджер.

Безконтактна оплата через смартфон безпечна на тому ж рівні, що й транзакції через традиційний POS-термінал. Передача даних відбувається захищеною платіжною мережею, де інформація картки шифрується й залишається недоступною для продавця. Завдяки цьому процес обслуговування суттєво пришвидшується, що критично в періоди пікового трафіку. До того ж, міні платіжний термінал працює в повній синергії з операційними системами компанії – stock, CRM та інструментами управління замовленнями.

Фокстрот послідовно інвестує в інфраструктуру, автоматизацію та AI-рішення, розвиваючи цифрову модель бізнесу, яку компанія вибудовує з 2020 року. Саме тоді ритейлер одним із перших масштабував електронні чеки та ПРРО, досягнувши на сьогодні 100% безпаперового обігу.

Додатково для зручності покупців передбачено різні цифрові способи оплати, що не залежать від стаціонарних кас чи POS-терміналів: через мобільний застосунок продавця, LiqPay, QR-код або чат-бот у Viber/Telegram для швидкої оплати без відвідування каси. Разом з тим, мережа впроваджує інклюзивні рішення: у всіх магазинах та онлайн доступний сервіс жестової мови, що забезпечує комфортний шопінг для клієнтів із порушеннями слуху.

Варто зазначити, що 100% магазинів Фокстрот – енергонезалежні. З метою забезпечення безперебійної роботи упродовж 2022-25 років ритейлер придбав і встановив відповідне обладнання резервного електроживлення на загальну суму понад 5,5 млн грн.  Ключовим елементом у роботі магазинів є мобільний застосунок FoxyHUB, що забезпечує мобільність продавців: вони можуть консультувати, оформлювати покупки й приймати оплату картою в будь-якій точці магазину або навіть поза його межами і за будь-яких умов. До прикладу, уже сьогодні через мобільний застосунок продавця оформлюється 70% роздрібного товарообігу компанії.

Довідка. Фокстрот – це одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. На початок вересня налічує 127 магазинів у 67  містах країни, онлайн-магазин foxtrot.ua та однойменний мобільний застосунок. Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності та покращення клієнтського досвіду.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also