
Ролики тижня: Novus, Prom.ua, Vodafone, Adidas та Monatik, Puma


У серпні 2025 року на полицях супермаркетів TA-DA! з’явилися перші товари нового бренду власної торгової марки Solira, що була зареєстрована цьогоріч та вже доступна для покупців у всіх супермаркетах мережі.
Це новий бренд із власною філософією та унікальними цінностями. Якщо інші власні торгові марки TA-DA! орієнтовані переважно на товари щоденного вжитку, то цей бренд створено для споживачів, які роблять усвідомлений вибір, цінують якість, сучасний дизайн і комфорт.
Асортимент бренду охоплюватиме товари середнього та вище середнього цінового сегменту, що вимагають свідомого рішення під час покупки: кухонний посуд (пательні, каструлі), постільна білизна, рушники, текстиль та інші категорії для дому.
На старті представлені такі позиції торгової марки SOLIRA:
![]() |
![]() |
Solira робить наступний крок у розвитку — розширює портфель і зміцнює позиції як надійний вибір товарів для дому. Найперше бренд представить посуд і текстиль, а також посилить комунікацію з покупцями, аби підкреслити свої ключові цінності: свідомий вибір, сучасний дизайн і баланс ціни та якості. Подальший розвиток передбачає розширення асортименту та регулярне додавання нових SKU відповідно до запиту покупців.
Продукти цього бренду розроблені з акцентом на оптимальне співвідношення ціни та якості. За характеристиками та дизайном вони не поступаються популярним міжнародним брендам, залишаючись при цьому доступнішими.
Стратегія просування нової власної торгової марки передбачає старт продажів із акційними пропозиціями та спеціальними знижками, що надає можливість покупцям ознайомитися з новинкою з перших днів.
Запуск бренду Solira відбувся у відповідь на зростання попиту на якісні товари для дому в середньому сегменті. Згідно зі стратегією розвитку мережі TA-DA! бренд має на меті закріпитися як вибір товарів для дому, поєднуючи практичність, естетику та комфорт.
Ідея нового бренду — дарувати не лише продукти, а й відчуття затишку, тепла та гармонії. Адже тут речі створені, щоб додавати не лише радості, а й затишку в щоденні моменти: м’який плед після насиченого дня, чашка чаю на балконі чи сімейна вечеря з картопелькою на улюбленій пательні.
Довідка. TA-DA! — українська мережа супермаркетів формату one dollar store з додатковими сервісами: кав’ярні Є!Кава by TADA!, дитячі простори TADAROOM та фітнес-студії Brosko Studio. Мережа налічує 63 супермаркети у 28 містах 10 областей України загальною площею 36 000 кв. м. Компанія швидко розвивається: за 2022-2025 роки мережа збільшилась з 29 до 63 точок. У компанії працює понад 500 співробітників, асортимент становить понад 30 000 SKU, а щомісячна відвідуваність сягає 600 тис. покупців. Власна торгова марка представлена також у мережах Сільпо та Делікат. Візія — створення Метавсесвіту TA-DA! — інфраструктури навколо покупця, де шопінг стає частиною дозвілля і щоденного життя.