Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram

Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram

27.01.2019 09:00
  787
Микола Маранчак

Як АТБ, Ашан, Епіцентр К, Casta, IKEA, Durex, Lifecell та інші обіграли пост з яйцем під хештегом #world_record_egg, який перетворився на світовий феномен.

Цей матеріал також доступний російською мовою

14 січня 2019 року соцмережі заполонило зображення яйця. Причиною нечуваного хайпу став пост в Instagram, який оновив рекорд за кількістю лайків на сервісі. Хто залишав свої реакції під постом і навіщо – історія замовчує (за офіційною версією, звичайний користувач запропонував встановити разом новий рекорд по лайкам), однак раптовий флешмоб дозволив зображенню обійти попереднього рекордсмена Instagram – знімок новонародженої доньки моделі Кайлі Дженнер. Продовжилася історія численними ситуативними проявами, які підхопили відомі вітчизняні та світові бренди. RAU зібрала найяскравіші приклади.

https://www.instagram.com/p/BsOGulcndj-/

АТБмаркет пішов самим прямим шляхом замаркували яйце і вуаля взяли хвилю. Що може бути крутіше просто яйце? Тільки яйце з лого АТБ!, написали в Facebook мережі.

В METRO Cash&Carry Ukraine припустили, що раз яйце пішло фоткатись у Instagram, значить в лотку його побратимів залишилося дев’ять, що саме по собі обурливо. І забавно.

Радикальним шляхом пішли в Епіцентр К і запропонували перевірити яйце на міцність, адже інструментів для цього у мережі предостатньо.

Ашанвлаштував голосування, кому які яйця більше подобаються зварені вкруту чи з рідким жовтком.

Instagramмагазин окулярів Castaзапропонував розбити яйце та подивитися всередину що ж в ньому.

Durex традиційно хвилюється про наш захист.

У Lifecell заявили, що розгадали секрет успіху #world_record_egg, хоча в українських користувачів яйце скоріше асоціюється з МТС aka Vodafone.

Тим же шляхом пішли в KFC.

“Мільярди лайків щоранку, – пише в Facebook КофейОК, – а ви тут зі своїми яйцями”.

«У яйця більше впливу, ніж у нас. RIP», написали з жалем на сторінці Burger King.

В IKEA запропонували придбати чашу для яйця. І справді, чому б пристрасті по яйцю не монетизувати.

Підтримали баттл мемів навіть  70річний автор серії романів Гра престолів Джордж Мартін, який похвалився своїм «драконівським яйцем» в Twitter.

Ще більше жартів породили користувачі Reddit, Instagram і Twitter, зробивши колаж з попередньої рекордсменкою Кайлі Дженнер і яйцем, відправивши його в подорож, згадавши старі добрі меми та інше.

Але краще за інших з яйцем обійшовся український бренд пледів Woolkrafts вони просто зігріли яйце.

Читайте також –

Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  56
Усі новини ринку