Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram
Як АТБ, Ашан, Епіцентр К, Casta, IKEA, Durex, Lifecell та інші обіграли пост з яйцем під хештегом #world_record_egg, який перетворився на світовий феномен.
Цей матеріал також доступний російською мовою
14 січня 2019 року соцмережі заполонило зображення яйця. Причиною нечуваного хайпу став пост в Instagram, який оновив рекорд за кількістю лайків на сервісі. Хто залишав свої реакції під постом і навіщо – історія замовчує (за офіційною версією, звичайний користувач запропонував встановити разом новий рекорд по лайкам), однак раптовий флешмоб дозволив зображенню обійти попереднього рекордсмена Instagram – знімок новонародженої доньки моделі Кайлі Дженнер. Продовжилася історія численними ситуативними проявами, які підхопили відомі вітчизняні та світові бренди. RAU зібрала найяскравіші приклади.
https://www.instagram.com/p/BsOGulcndj-/
АТБ–маркет пішов самим прямим шляхом – замаркували яйце і вуа–ля – взяли хвилю. “Що може бути крутіше просто яйце? Тільки яйце з лого АТБ!“, – написали в Facebook мережі.
В METRO Cash&Carry Ukraine припустили, що раз яйце пішло фоткатись у Instagram, значить в лотку його побратимів залишилося дев’ять, що саме по собі обурливо. І забавно.
Радикальним шляхом пішли в Епіцентр К і запропонували перевірити яйце на міцність, адже інструментів для цього у мережі предостатньо.
Ашанвлаштував голосування, кому які яйця більше подобаються – зварені вкруту чи з рідким жовтком.
Instagram–магазин окулярів Castaзапропонував розбити яйце та подивитися всередину – що ж в ньому.
Durex традиційно хвилюється про наш захист.
У Lifecell заявили, що розгадали секрет успіху #world_record_egg, хоча в українських користувачів яйце скоріше асоціюється з МТС aka Vodafone.
Тим же шляхом пішли в KFC.
“Мільярди лайків щоранку, – пише в Facebook КофейОК, – а ви тут зі своїми яйцями”.
«У яйця більше впливу, ніж у нас. RIP», – написали з жалем на сторінці Burger King.
В IKEA запропонували придбати чашу для яйця. І справді, чому б пристрасті по яйцю не монетизувати.
Підтримали баттл мемів навіть 70–річний автор серії романів “Гра престолів“ Джордж Мартін, який похвалився своїм «драконівським яйцем» в Twitter.
Ще більше жартів породили користувачі Reddit, Instagram і Twitter, зробивши колаж з попередньої рекордсменкою Кайлі Дженнер і яйцем, відправивши його в подорож, згадавши старі добрі меми та інше.
Але краще за інших з яйцем обійшовся український бренд пледів Woolkrafts – вони просто зігріли яйце.
Читайте також –
Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі