Свято Весни на varus.ua: що обирали українці
У 2025 році продажі на varus.ua напередодні 8 березня зросли на 40% порівняно з минулим роком, що вкотре доводить: українці цінують зручність покупок без черг і вигідні акційні пропозиції.
То що ж цьогоріч найчастіше потрапляло до кошиків покупців, які товари стали справжніми хітами початку весняного періоду І які знижки допомогли урізноманітнити святковий стіл.
Що купували українці напередодні 8 березня онлайн
Передсвяткові покупки завжди відображають характер свята. Аналізуючи продажі varus.ua, можна виділити кілька категорій товарів, які стали справжніми хітамит:
- Алкогольні напої. Традиційно до свята купували шампанське, біле та червоне вино. Також зросла популярність легких слабоалкогольних напоїв і коктейлів, що додають святкової атмосфери.
- Безалкогольні напої. Українці активно купували соки, мінеральну воду та газовані напої, адже святковий стіл має бути різноманітним.
- Фрукти та овочі. Полуниця, цитрусові та виноград, зросли продажі салатних міксів, зелені та овочів для закусок.
- Молочні продукти. Сири, вершки, йогурти та сметана.
- Солодощі. Торти, тістечка, шоколад та цукерки залишаються незмінним атрибутом будь-якого свята.
Також у трендах — товари для особливих неординарних страв. Дедалі більше українців експериментують на кухні, додаючи до святкового меню суші, різноманітні десерти та нові смаки. У категорії «Все для суші» спостерігалося зростання продажів на 30%, а різні спеції та соуси для приготування автентичних страв стали популярним вибором для тих, хто жадав здивувати гостей оригінальними частуваннями.
Несподівані інсайти
Проте цього року трапилася справжня несподіванка: окрім традиційних продуктів, українці масово замовляли макарони та майонез! Ці товари зазвичай не асоціюються зі святковим меню, та наразі вони стали справжніми фаворитами. Чому так сталося:
- Чимало господинь готували салати, де майонез був незамінним інгредієнтом;
- Дехто вирішив потішити своїх рідних домашньою пастою або ситними стравами;
- А можливо, це була просто нагода поповнити запаси бакалії разом з іншими покупками.
Цікаво й те, що зросли не лише продажі класичних продуктів, а й товарів для створення особливого настрою. Скажімо, в топ продажів потрапили свічки, декор для столу, ароматні набори для дому тощо.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
