«Замов. Оплати. Отримай – тут»: новий стандарт сервісу у всіх ресторанах мережі KFC Мінімум зайвих рухів, витрати часу та якісний сервіс – саме ці фактори визначають вибір людей на користь закладів... Новини партнерівІнновації 8 грудня 2025
Коли бек-офіс виходить у зал: як Фокстрот посилював мережу під час Чорної п’ятниці 73 співробітники центрального офісу Фокстрот долучилися до роботи в магазинах у період Чорної п’ятниці. Для компанії... Новини партнерівДосвід 8 грудня 2025
+33% доходу у доларах. Результати Чорної пʼятниці 2025 із дослідження Promodo та eSputnik За даними Promodo та CDP eSputnik, у 2025 головний розпродаж року минув майже традиційно: звичні дні пікових продажів та очікувана... НовиниАналітика 8 грудня 2025