Швидше, вище, сильніше: Спортмастер Україна відзвітував за фінансовий рік і поділився планами

Швидше, вище, сильніше: Спортмастер Україна відзвітував за фінансовий рік і поділився планами

17.11.2017 09:00
  349
Микола Маранчак

B GC SPORTMASTER підвели підсумки діяльності компанії за 2016-17 фінансовий рік та розповіли про подальші плани роботи в Україні.

Підсумки фінансового року в GC SPORTMASTER підвели на звітному річному зібранні, яке відбулося 26 жовтня 2017 року в режимі міжнародній відеоконференції на території київського ТРЦ Проспект.

Як повідомив глава міжнародної ради директорів GC SPORTMASTER Ву Ка Вай, центральний офіс якої з 2012 року розташований в Сінгапурі, минулий рік був успішним для GC SPORTMASTER: товарообіг в країнах присутності досяг планових показників і виріс відносно минулого року.

«Група компаній, яка включає бізнеси Sportmaster, Ostin і Funday в п’яти країнах присутності (Україна, Китай, Росія, Білорусь, Казахстан) впевнено займає провідне місце серед гравців на ринках Європи та Азії і входить в TOP-3 Global sport і у десятку світових компаній на ринках Sport і Outdoor retail companies».

За словами Ву Ка Вая, в цілому, за підсумками року, компанії на міжнародному ринку вдалося:

  • Стабілізувати маржинальність бізнесу у валютах операцій
  • Утримати показник частки витрат обігу
  • Зберегти питомі показники по EBITDA («доподаткового прибутку», – прим. ред.) і колишній рівень рентабельності операцій
  • Забезпечити істотне зростання продажів на зіставній базі магазинів (LFL).

Високі показники продемонстрували і магазини Спортмастер Україна, де на жовтень 2017 року налічується 25 торгових точок.

чернов

Головне не перемога?

«За 2017 рік план по продажах був перевиконаний. При цьому приріст продажів від року до року має стійкий тренд, і ми йдемо на відновлення прибутковості операцій. Один з показників, що дозволили це зробити – збільшення трафіку відвідувачів в магазини», – розповів генеральний директор Спортмастер Ігор Чернов.

До ключових факторів, що вплинули на приріст продажів, компанії віднесли:

  • довіру і лояльність споживача до бренду
  • відповідність товару вимогам покупця
  • доступна ціна
  • широкий оновлений асортимент.

До зимового сезону в портфелі GC SPORTMASTER з’явилися такі торгові марки, як молодіжний бренд головних уборів New Era, бренд гірськолижних аксесуарів Ziener та одягу для активного відпочинку Merrell.

Якщо розглядати приріст продажів LFL у відсотках по місяцях до попереднього сезону, то найбільш успішним став жовтень 2016 року. Цей показник був досягнутий завдяки вдалому початку осінньо-зимового сезону. Однак компанії не вдалося підтримати такі продажі на протязі всього сезону, тому в Спортмастер розглядають введення додаткових знижок та маркетингових акції в новорічні канікули і відразу після їх закінчення.

«Потрібно визнати, що з 2012 по 2014 рік ми росли тільки за рахунок того, що відкривали нові магазини. Криза 2014-15 років дуже сильно знизила наші продаж у доларовому еквіваленті. Але кожен рік зростали продажі в національній валюті», – поділився Ігор Чернов.

Щоб швидше досягти зростання в доларовому еквіваленті, в компанії шукають нові можливості підвищення продуктивності праці, віддачі з квадратного метра, якості обслуговування покупців, збільшення середнього чека, оптимізації витрат. Головним капіталом в Спортмастер називають людей, тому компанія має намір вкладати значні кошти в їх навчання, а також технічну підтримку організації продажів.

У 2018 році компанія планує побудувати таку систему обліку товару, яка дозволить відмовитися від колективної відповідальності за втрати товару (псування та крадіжки). «Це дозволить нам підвищити привабливість при наборі персоналу», – підкреслив директор компанії Спортмастер Україна Ігор Чернов.

Всередині мережі

«За підсумками фінансового року всі магазини мережі показали щомісячне зростання обороту порівняно з попереднім періодом. Ми забезпечили стабільний плановий приріст вже другий рік поспіль», – прокоментував результати директор з продажу Спортмастер Ігор Гупало.

За його словами, максимальний внесок у загальний приріст зробило підвищення якості обслуговування. Консультанти стали краще взаємодіяти з покупцями. Щоб оцінити магазини в рівних умовах, їх розподілили по відсотку приросту продажів і виконання плану. Ці два показники між собою збалансували.

Драйверами зростання компанії, а також лідерами за виконання плану продажів стали магазини регіональних торгових центрів, серед яких Сіті-Центр (Одеса), Київ (Полтава), Ярмарків (Житомир), Мегамолл (Вінниця) та Центральний (Миколаїв). Серед відстаючих, яким доведеться попрацювати, щоб поліпшити свої показники, виявилися магазини великих міст, три з яких розташовані в Києві та по одному в Дніпропетровську і Львові.

Ні дня без спорту

У пріоритеті компанії на 2018 рік не тільки забезпечити плановий ріст продажів, але і підвищити рентабельність, а також утримати показник частки витрат в обороті. У торгових точках планується здійснити впровадження модульної презентації товару.

У наступному році компанія планує стати спонсором українських паралімпійців на Паралімпіаді-2018 в Південній Кореї. Співпраця паралімпійського руху з брендом триває вже не перший рік. Щоб підкреслити підтримку спортсменів та інших людей з інвалідністю, в компанії обладнали всі магазини спеціальними пандусами. Чотири, що залишилися об’єкта переобладнають для людей з обмеженими можливостями вже в наступному році.

Також Спортмастер стане спонсором Федерації біатлону України. «Вони досягають найвищих результатів. Це ще одна команда однодумців, які також покращують результати і збільшують кількість чемпіонських медалей і статусів з кожним сезоном. Ми будемо раді у моменти перемог перебувати поруч з ними», – заявив Ігор Чернов.

Ще один пріоритет – це ребрендинг мережі SPORTMASTER.

«Україна стрімко інтегрується з ринками Європи, Азії та Америки. Споживачі хочуть бачити магазини, оформлені за найсучаснішими стандартами», – підкреслив Ву Ка Вай.

«І якщо Ostin і Funday вже використовують латинську транскрипцію в написанні назв магазинів, то ми хочемо зробити те ж саме з написанням вивіски в магазинах Спортмастер. Незважаючи на те, що це потребує певних фінансових витрат, ми свідомо йдемо на цей крок: це наше міжнародне розвиток і відданість нашим споживачам», – додав він.

На 2018 рік намічено реконструювати 9 з 25 магазинів SPORTMASTER в Україні. Не виключають в мережі та пошук нових потенційних майданчиків для відкриття магазинів SPORTMASTER, але скільки їх може бути, в компанії поки не коментують.

 

Читайте також

Генеральний директор Спортмастер Україна: Готуємося до ребрендингу в 2018 році

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  57
Усі новини ринку