Спортмастер Україна відкрив франчайзинговий магазин Sportlandia в Молдові

Спортмастер Україна відкрив франчайзинговий магазин Sportlandia в Молдові

06.11.2018 01:20
  1022
rau

Перша для Спортмастер Україна франчайзингова торгова точка за межами України стала єдиним спортивним магазином формату «supermarket» в Молдові.

Як повідомила RAU прес-служба Спортмастер Україна – власника торгової марки Sportlandia – перший магазин бренду розпочав роботу 27 жовтня в Кишеневі в ТРЦ GrandHall. На даний момент це найбільший в Молдові спортивний мультибрендовий магазин, і є єдиним спортивним магазином формату «supermarket» в країні. Проект реалізований Спортмайстер Україна на умовах франчайзингу спільно з молдавськими партнерами. Це перший магазин за межами України, відкритий компанією.

ТРЦ GrandHall – одне з найпопулярніших місць для здійснення покупок у жителів і гостей Кишинева. Його перевага – розташування на перетині головних магістралей міста. У торговому центрі знаходяться якірні орендарі: супермаркет електроніки Bomba, і продуктовий супермаркет Gourmet – Supermarket de Bon Ton

Відкриття магазину стало подією міського значення. В магазині представлений широкий асортимент якісних товарів для спорту і активного відпочинку, як провідних брендів світової спортивної індустрії, так і доступних за ціною торгових марок одягу, взуття, спортивного інвентарю, тренажерів: Columbia, Merrell, Skechers, Outventure, CAT, o’neill, Kappa, Fila, Glissade, Termit, Demix, Torneo, Kettler, Asics, Under Armour та інші.

«Раніше до нас неодноразово зверталися потенційні партнери з пропозицією реалізувати франчайзингові проекти в Молдові. Зупинили свій вибір на партнера, який вже має досвід роботи на ринку спорттоварів і відкрив вже такі магазини як: Nike, Adidas, Columbia, – коментує новину директор управління дистрибуції Спортмастер Олег Гумінський. – У партнера є бажання розвиватися. Так як це наш перший франчайзинговий проект за межами України – необхідно час для налагодження та оптимізації процесів і взаємодії з партнером. За підсумками роботи магазину в зимовому сезоні буде прийнято рішення про подальший розвиток мережі».

Магазин Sportlandia – бізнес-модель спортивного магазину з франчайзингу, що успішно розвивається. Мережа бренду налічує 18 магазинів. Своїм успіхом франчайзинговий проект зобов’язаний вдалому поєднанню торгових марок, асортименту товару і постійному консалтингу з боку франчайзера. Компанія запрошує до співпраці торгові центри та нових партнерів.

Читайте також – 

Олег Гумінський, Спортмастер Україна: Запускаємо нову торговельну мережу Brands To Go


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  31
Усі новини ринку