Івасик і панк-рок: ювелірний дім SOVA та Frolov презентують п’яту колаборацію

Івасик і панк-рок: ювелірний дім SOVA та Frolov презентують п’яту колаборацію

21.08.2025 12:08
  201
Оксана Дудка

Ювелірний дім SOVA та бренд Frolov поглиблюють історію партнерства та презентують п’яту співпрацю. Вона стала ювелірним продовженням двох колекцій бренду Frolov — «Ivasyk» та «Брудна як ангел». 

Колекція прикрас поєднує символізм казки з українського фольклору та енергію панк-естетики — свободу і виклик. Усі прикраси — унісекс, виконані зі срібла — у білому металі та з позолотою.

«Разом із SOVA ми продовжуємо співпрацю під час повномасштабної війни. Це про стійкість і відповідальність: дві команди, які не зупиняються творити в Україні. Ми вперше виконали колекцію повністю зі срібла, щоб символи об’єднання та перемоги добра над злом стали ближчими для більшої кількості людей. У колекції є і благодійна складова — як і в усіх наших спільних проєктах», — ділиться Іван Фролов, засновник та креативний директор бренду Frolov.

«SOVA × Frolov — це спільний шлях партнерства, крізь який відбувся розвиток наших брендів. Ми захоплюємося тим, як Іван трансформує свою творчість, працюючи з історією, стилем і змістами», — зазначає Анна Коваль, комерційна директорка SOVA. 

Центральні образи у колекції — Лебідка та Змія — переосмислені персонажі з казки про Івасика. Вони втілюють дуальність, що завжди притаманна казкам: добро і зло, ніжність і спокусу.

Ще один напрям колекції — панк-естетика: хрести, шипи, ланцюги та заклепки, що успадкували зухвалий, бунтарський дух нульових та дев’яностих. Серед прикрас — масивні підвіси-хрести на ланцюжках із срібних кульок, чокери, моносережки, персні-печатки, браслети, брошка, а також мінімалістичні сережки для багатошарової стилізації. У цій інтерпретації хрест стає знаком сили й перемоги.

Вперше в прикрасах SOVA використані автентичні швейні кристали Swarovski — прозорі та чорні. Саме ці кристали є впізнаваним елементом стилю Frolov, їх традиційно використовують у пошитті сценічних та вечірніх образів бренду.

Героєм кампейну став Іван Фролов — засновник і креативний директор бренду Frolov. Це історія про самого Івана — від творчого бунту та експериментів, до академічної практики дизайнера.

Ексклюзивно до колекції створене лімітоване видання книги «Івасик». Всередині — переосмислена казка, а також потаємна схованка для прикраси, аби вона жила в історії, до якої хочеться повертатися знову й знову. Всього видано 200 примірників, які Іван особисто підписав та залишив унікальний номер кожного видання. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  294