Вдосконалення сервісу: Сільпо повертає можливість пришвидшення доставки

Вдосконалення сервісу: Сільпо повертає можливість пришвидшення доставки

17.10.2024 11:10
  1827
rau

Мережа супермаркетів Сільпо повертає можливість пришвидшення доставки. Відтепер гості мережі можуть скоротити час очікування замовлення до 59 хвилин. Пришвидшити доставку можна в Києві та інших містах України. Перевірити доступність регіону можна в застосунку та на сайті.

Пришвидшену доставку можна активувати під час оформлення звичайного замовлення. Для зручності вартість послуги прискорення відображається під час оформлення замовлення у застосунку або на сайті Сільпо. Якщо адреса дещо виходить за межі зони покриття пришвидшення, час доставки може бути трохи довшим. Час автоматично розраховується в застосунку та на сайті після введення адреси.

«Ми розуміємо, що час — найцінніший ресурс для наших гостей. Саме тому ми вирішили відновити пришвидшення доставки до 59 хвилин, яка дає змогу отримати необхідні продукти максимально швидко. Від гостей ми неодноразово отримували прохання відновити цю функцію, яка була доступна до повномасштабного вторгнення. І ми раді, що нарешті можемо повернути її», — коментує директорка з операційної діяльності е-ком Fozzy Group Тарабанова Надія. 

Перезапуск пришвидшеної доставки — це черговий крок Сільпо в напрямку вдосконалення сервісу та відповідь на зростання попиту на швидкі і зручні послуги доставки продуктів.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  312