Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

Компанія SHIKO стала членом Асоціації рітейлерів України

01.12.2017 04:12
  2226

Керуюча компанія мережі монобрендових магазинів фінського бренду Reima приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.

SHIKO вже більше 20 років є одним з найбільших операторів українського ринку дитячого одягу та взуття, а також ексклюзивним дистриб’ютором багатьох зарубіжних торгових марок (Reima, Lassie, Gusti) і вітчизняним виробником дитячого та дорослого одягу.

До 2016 року компанія займалася тільки оптовою торгівлею, поставляючи продукцію в більше двохсот роздрібних магазинів в різних областях країни (в тому числі в мережі Антошка, Будинок Iграшок, Смiк, та інші).

У 2016 році компанія SHIKO заснувала роздрібний напрямок – мережу монобрендових магазинів фінського бренду Reima. Вже зараз вона нараховує вісім магазинів в кращих торгових об’єктах України – столичних OceanPlaza, Skymall, Проспект і ЦУМ, харківському ТРЦ Караван, одеському City Center, вінницькому Sky Park і львовському Victoria Gardens.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.

Читайте також – 

Мережа магазинів Week стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293