Що купували українці в Comfy на Чорну п’ятницю 2025: техніка для життя, чесні знижки та найшвидша доставка

Що купували українці в Comfy на Чорну п’ятницю 2025: техніка для життя, чесні знижки та найшвидша доставка

Сьогодні
Оксана Дудка

У Comfy тиждень Чорної П’ятниці 2025 покращив минулорічні показники на +12% за виторгом, а кожен день став рекордним серед аналогічних періодів попередніх років. За об'ємом продажів компанія очолила ринок, випередивши всіх ключових гравців.

Частіше за все українці купували гаджети для навчання та дому, інвестуючи у практичну техніку, мобільність і комфорт. Найбільше зростання рік до року традиційно показали середа і п’ятниця.

Найвищий приріст рік до року (+50% і більше) в обігу продемонстрували:

  • Мультипечі (+118%) – абсолютний хіт продажів;
  • Пилососи ручні (+78%) – стабільний тренд;
  • Планшети (+73%) – традиційно на піку популярності;
  • Ігрові консолі (+55%) – неочікувано один із фаворитів.

У топі замовлень також ноутбуки, телевізори, пральні машини та холодильники.

Найбільший чек на покупку під час Чорної П’ятниці у Comfy склав майже 250 000 грн – один із найвищих показників серед ритейлерів. Найдовший чек містив 28 товарів.

Цьогоріч Comfy показав одночасний ріст трафіку, конверсії та обігу:

  • Трафік рік до року: + 32%;
  • Конверсія рік до року: +1% – це показовий результат при зростанні трафіка;
  • Обіг рік до року: +12%;
  • Замовлений обіг рік до року: +33%.

Головним фокусом Comfy у період Чорної п’ятниці 2025, окрім традиційних знижок та Кращ-товарів (топ-товари в своїх категоріях за найкращими цінами) стали найкращі умови покупки в розстрочку - Оплата Щастинами. Її обирали при покупці топ категорій товарів: смартфонів, ноутбуків, телевізорів, мультипечей.

Прикладом для ринку у Чорну п’ятницю стала Comfy Delivery – найшвидша на ринку доставка, навіть у дні тривог. За час кампанії ЧП Comfy Delivery прийняла 13 054 замовлень, виводячи рекордну для тижня ЧП кількість авто. В окремих регіонах доставка працювала до 23:30, зокрема в Луцьку та Калуші. В більшості міст клієнти отримували доставку замовлення вже на наступний день.

Ця Чорна П’ятниця показала, що українці продовжують купувати, будувати побут і шукати комфорт. А Comfy стала одним із драйверів Чорної П’ятниці у ритейлі, зміцнила позиції за всіма ключовими метриками та виправдала високий показник довіри клієнтів.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also