Сервіс hutko – система, яка не просто дає платіжні рішення, а створює умови для масштабування бізнесу

Сервіс hutko – система, яка не просто дає платіжні рішення, а створює умови для масштабування бізнесу

Сьогодні
  48
rau

Новий сервіс онлайн платежів від ПУМБ став комплексним рішенням для бізнесу в Україні, що створює нові можливості для розвитку української онлайн-комерції та відкриває масштабні перспективи розвитку цього напрямку торгівлі.


На вимогу часу

Як один із провідних гравців ринку банківських послуг для малого та мікробізнесу в частині кредитування та транзакційного бізнесу ПУМБ пропонує простий і зручний платіжний інструмент – онлайн-еквайринг hutko. Використовувати його можуть інтернет-магазини, бізнеси за підпискою, маркетплейси, служби таксі та доставки, страхові компанії, готелі, ресторани та багато інших. Цей сервіс робить процес оплати товарів і послуг в інтернеті по-справжньому зручним, простим і безпечним, та дозволяє швидко масштабувати бізнес.

Таким чином ПУМБ задовольняє всі основні потреби бізнесу по роботі з платежами. Так, для прийому офлайн-оплат є класичні POS-термінали та мобільний застосунок із технологією tap2phone, а для онлайн-розрахунків – новий сервіс hutko. Цей сервіс розрахований на підприємців, що працюють у сегменті e-commerce, який продовжує стрімко розвиватися.

Унікальна пропозиція

Однією з ключових переваг hutko є високий показник конверсії – до 98% платежів проходять успішно з першої спроби, без відмов і затримок. Водночас на ринку середній показник не перевищує 60-70%.

Також в hutko доступна безкоштовна фіскалізація платежів завдяки власному вбудованому програмному РРО. Використання ПРРО входить у тариф за інтернет-еквайринг. Тобто замість щомісячної плати за користування сплачується лише комісія за еквайринг від успішних платежів і більше нічого. Електронна каса працює у хмарі, автоматично передає потрібні дані у систему ДПС України, полегшує звітність та облік. Електронні чеки, формування системних звітів та облік активуються за замовчуванням без додаткових налаштувань.

Так само нативна інтеграція з платформами типу Shopify (хмарна платформа для e-commerce, на базі якої можна створювати та просувати інтернет-магазини) дає змогу запускати онлайн-продажі швидко та без знання коду завдяки сотням готових елементів і вбудованому функціоналу.

До речі hutko – єдиний в Україні платіжний сервіс, який має офіційну інтеграцію з Shopify. Тобто налаштувати прийом оплат можна без залучення сторонніх інтеграторів і плати за їхні послуги, а завдяки плагіну для Shopify можна підключити прийом платежів буквально за 5 хвилин. Але також є інтеграції з WooCommerce, OpenCart та багатьма іншими.

Головне – простота і швидкість

Зараз українські товари популярні за кордоном. Тому для сучасних онлайн-підприємців надзвичайно важливою є можливість приймати міжнародні платежі. Це ще одна унікальна «фішка» hutko. Оскільки прийом міжнародних платежів є частиною функціоналу та підключений за замовчуванням – усе вже працює без пошуку локальних платіжних партнерів для бізнесу та додаткових налаштувань. Приймати оплати можна із понад 200 країн.

І для цього компанії не треба мати валютний рахунок. Усі платежі з-за кордону надходять у національній валюті – а отже, це не є зовнішньоекономічна діяльність, і тому не потрібно проходити бюрократичний квест, щоб відкрити мультивалютний рахунок. Клієнт платить у валюті своєї країни, а компанія отримує оплату у гривні - міжнародні платежі з використанням 150+ валют конвертуються автоматично. Варто також зазначити, що платіжна сторінка (checkout page) локалізована на 22 мови й автоматично підлаштовується під інтернет-користувача, визначаючи мову його браузера. Тобто, наприклад, на португальському узбережжі українець матиме всю інформацію рідною мовою, а місцевий житель, що сидить поруч – португальською.

Легка торгівля в соцмережах

Так само швидкої можна самостійно інтегрувати систему оплати в інші системи без залучення розробників. Завдяки набору так званих no-code рішень, які нагадують конструктор і спрощують процес розробки та забезпечують інтуїтивний інтерфейс для створення лендінгів, блогів чи цілих вебсайтів.

Наприклад, за допомогою hutko можна організувати прийом онлайн-платежів будь-де, навіть в Instagram або у месенджерах, використовуючи посилання на оплату. Без складної інтеграції та роздутого бюджету. Що дуже важливо, оскільки цей напрямок e-commerce зараз дуже швидко розвивається.

Платіжні посилання – це URL-адреси, що спрямовують клієнтів на захищену онлайн-сторінку оформлення замовлення для здійснення транзакції на оплату товарів або послуг. Вони є способом обробки платежів через кілька каналів, таких як електронна пошта, соціальні мережі, SMS та QR-коди. Мерчант може згенерувати платіжне посилання та надіслати його клієнту у приватні повідомлення або додати в описі профілю в Instagram чи каналу на YouTube. Що особливо актуально для онлайн-продавців без веб-сайту: вони можуть продавати товари, ділячись посиланнями на платформах соціальних мереж.

Індивідуальний підхід

Цікаво, що розробники врахували й можливість виділися серед конкурентів аби використання стандартних інструментів не створювало типовий вигляд платіжної сторінки, яка нічим не відрізнятиметься від інших продавців. Сервіс hutko легко підлаштовується під айдентику бренду. Можна налаштувати зовнішній вигляд платіжної сторінки так, щоб вона була продовженням конкретного проєкту: замінити логотип сервісу на власний, задати колір основних елементів, змінити порядок методів оплати тощо. Окрім кастомізованого checkout page під стиль бізнесу, можна налаштувати інструменти прийому оплат та продукти сервісу, як завгодно комбінуючи їх між собою та адаптуючи їх під індивідуальні потреби проєкту. Тобто сервіс буде працювати так, як потрібно саме вашому бізнесу, включаючи різноманітну аналітику по всім платежам.

Наприклад, у випадку надання послуг за підпискою можна налаштувати регулярні платежі з карток клієнтів – так звані рекурентні платежі. Це дозволить уникнути хаосу із розрахунками та простроченими оплатами. Завдяки вбудованому календарю платежів можна гнучко організувати графік їх сплати. Користувач один раз оформлює передплату, і йому більше не потрібно повторно вводити платіжні дані для продовження підписки. Автооплата працює навіть після перевипуску картки. Це можливо завдяки сучасній токенізації від Visa & Mastercard, яку сервіс використовує на своєму боці.

Розвиток без обмежень

Для початку роботи з hutko немає особливих технічних обмежень або залежності від розміру бізнесу. Найголовніша вимога – визначитися із площадкою, де, власне, планується здійснювати продажі - інтернет магазин, Instagram, мобільний застосунок, тощо. Основні вимоги продиктовані стандартами безпеки Visa & Mastercard і партнерів hutko.

Фактично hutko створює умови для масштабування, тому що дає змогу приймати оплати всюди – на сайтах, у соціальних мережах і месенджерах, чат-ботах і мобільних застосунках як в Україні, так і з-за кордону. При цьому немає якихось обмежень в застосуванні сервісу, наприклад, певний тип ПЗ, сумісність з уже існуючими сервісами та системами ритейлера, кількість транзакцій чи покупців тощо.

Запуск послуги інтернет-еквайрингу hutko відбувся в травні цього року. За даними ПУМБ, наразі вже чимало компаній успішно використовують його. Перш за все цікавляться даним рішенням представники сегменту e-commerce, а також інформаційний бізнес, різноманітні онлайн-сервіси та стартапи.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also