Сергій Заїка, UTG: Відкриваємо ТРЦ Європарк 26 грудня

Сергій Заїка, UTG: Відкриваємо ТРЦ Європарк 26 грудня

17.12.2018 08:15
  1992
Микола Маранчак

Директор з розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка про готовність нового ТРЦ Європарк, орендарів і ключові завдання на перший рік роботи.

Також цей матеріал доступний російською мовою

Вже в найближчі тижні дворівневий ТРЦ Європарк почне зустрічати перших гостей на вулиці Соборній, 140 А в Києво-Святошинському районі столиці. В інтерв’ю RAU Сергій Заїка, директор з розвитку бізнесу компанії UTG – ексклюзивного брокера об’єкта – розповів, у чому особливість нового торгово-розважального центру, які цілі поставлені на перший рік роботи, хто з орендарів буде представлений і чи планує девелопер нові проекти.

– На якому етапі будівництва знаходиться Європарк і коли можна очікувати відкриття об’єкту?

– На даний час завершено благоустрій центру, прилеглої території і закінчуються оздоблювальні роботи в галереї. Орендарі активно ведуть ремонтні роботи на своїх площах.

– Хто з якірних орендарів, крім вже відомого Сільпо, буде представлений?

– До якорів також відносяться фітнес-центр Workshop, дитячий розважальний центр KIDS LAND. Зараз ведуться переговори по супермаркету електроніки. Набір орендарів вівся відповідно до споживчих потреб жителів зони охоплення.

– Хто буде представлений в сегменті fashion?

– Одежний дискаунтер Tardi outlet, а також магазини взуття. В цілому широкий пул fashion-орендарів не планується, акцент зроблений на товари повсякденного попиту.

– Чи можна чекати орендарів в нових форматах або інші сюрпризи?

– Безумовно всі магазини будуть відкриті в своїх нових останніх концепціях. Це стосується і якорів, і галерейних магазинів.

– Хто буде представлений в фасадних магазинах і як це буде працювати?

– На фасаді серед орендарів ресторан Hanamy з літньою терасою площею 450 кв. м. Взагалі ідея фасадних магазинів пов’язана з великим автомобільним трафіком поблизу ТРЦ. Розміщення магазинів на фасаді дозволяє з одного боку збільшити кількість вітрин в торговому центрі, з іншого – збільшити кількість магазинів, щоб представити в Європарку ті товарні групи, які за інших обставин не змогли б розміститися всередині комплексу. Тобто це будуть доповнюючі товарні групи, як в сегменті товарів для дому, так і в food-сегменті. Наприклад, тут буде такий орендар як Мясторія, який вже добре зарекомендував себе в столичному ЦУМ популярним форматом магазину-ресторану.

 – Яка ключова мета стоїть перед ТРЦ в перший рік роботи?

– Ключове завдання в даний час – своєчасне завершення наповнення торгового центру орендарями, щоб відкритися з максимальною заповнюваністю. Крім того – залучити відвідувачів, нові магазини в найкращих концепціях. Потім, протягом року роботи – вийти на правильні показники по відвідуваності і оборотах. Тому плануємо активно працювати в маркетингу з орендарями.

– Плануєте залучати потужні генератори трафіку, на зразок H & M, IKEA?

– Такої мети ми перед собою не ставимо, оскільки це фізично не вийде. Це проект іншого розміру – мікрорайонний торговий центр.

– Які переваги ТРЦ Європарк можете виділити?

– Насамперед, ТРЦ знаходиться всього лише в 3 км від Окружної дороги, тому він повинен стати головним місцем шопінгу для мешканців Софіївської Борщагівки і навколишніх районів з перспективним населенням близько 150 000 жителів. Тут знаходиться понад 30 житлових комплексів і активно ведеться подальша забудова району. Іншими словами, перевага ТРЦ в тому, що його первинна зона охоплення на 100% сформована з нової житлової забудови. Тобто якість цієї первинної зони охоплення набагато краща, ніж навіть у деяких районах Києва. Біля Європарку житлові масиви, жителі яких мають середній дохід, тому вони віддали перевагу новобудові, а не вторинці. Вони практично всі мають автомобілі-це досить однорідна цільова аудиторія.

Якщо говорити про концепцію – тут буде створено цікавий набір якорів, який задовольнить потреби жителів, плюс фасадні магазини та ресторан з літньою терасою, які будуть представляти унікальну родзинку ТРЦ.

– На яку щоденну відвідуваність розраховуєте?

– За підрахунками фахівців компанії очікувана відвідуваність об’єкта становить 15-18 тисяч осіб на день.

– Наскільки сильна буде розважальна зона?

– Наш орендар готує індивідуальний проект, єдиний у своєму роді, тому має намір сконцентруватися на розвитку саме цього розважального центру. Він переконав нас не тільки в своїй концепції, а й підході до роботи. Площа ДРЦ складе 1300 кв. м – це перевірений формат дитячого центру розваг.

– Що буде представлено на фуд-корті? Наскільки він буде великим?

– Фуд-корту як такого не буде. При цьому громадське харчування займе до 10% орендної площі торгового центру, зокрема буде ресторанна зона в Сільпо, двоповерховий ресторан на фасаді з каміном і виходом на другому поверсі, а також ресторан для проведення днів народження у дитячому центрі розваг.

 – Чи будуть інші проекти? Можна назвати їх? Орієнтовні дати відкриття?

– Це локальний девелопер і в його планах реалізація ще одного проекту в Київській області, оскільки девелопер вірить у потенціал цього району.

Читайте також

Подарунок на Різдво: яким буде київський ТРЦ Європарк (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  32
Усі новини ринку