Сім головних трендів на ринку E-commerce

Сім головних трендів на ринку E-commerce

14.02.2018 11:07
  985
Ukrainian Retail Association

Доповнена реальність, голосове замовлення, Big Data та інші прийоми, які дозволять вашому бізнесу знайти і утримати клієнтів в E-commerce.

Продавати більше, продавати швидше, продавати дорожче – мрія будь-якого підприємця. Питання лише в тому, як її втілити. Про те, які сім головних трендів в продажах на ринку E-commerce дозволять це зробити в колонці для порталу LIGA.net розповідає керуючий партнер компанії Oy-li Ukraine Дмитро Лунін.

Big Data

Непросто збирати інформацію про покупців, а правильно її використовувати – безсумнівно, одна з найважливіших тенденцій останніх років, яка ще довго не втратить актуальності.

Основна мета, яку хочуть досягти маркетологи всього світу за допомогою технології Big Data, – це наблизитися до покупця настільки, щоб кожному зробити унікальну пропозицію. Наприклад, маркетингова команда компанії Netflix вже давно відмовилася від географічної сегментації своїх користувачів. Вони ділять аудиторію на 1300 спільнот смаку.

Крім того, технологія Big Data дозволяє виходити за межі інтернет-простору і відслідковувати, як онлайн-активність користувачів впливає на офлайн-покупки.

З онлайну в офлайн і навпаки

В кінці 2017 року компанія Rozetka, яка так довго і успішно існувала виключно в онлайні, відкрила свій перший офлайн-гіпермаркет. Це найбільш наочний приклад того, як загальносвітова тенденція проявилася в Україні.

Причина популярності тренда проста – бренди хочуть отримати якомога більше контактів з потенційними покупцями.

Для цього, виходячи за межі онлайн-простору, відомі інтернет-магазини одягу відкривають не тільки офлайн-магазини, але також іменні кав’ярні та барбершопи.

Для чого це може бути корисно саме вам? Щоб отримати можливість не просто демонструвати нові види продукту, але і розвивати відносини з клієнтами, ще краще розуміти їх.

Що стосується зворотного боку медалі, тобто переходу з офлайна в онлайн, то тут тенденція також не зменшує обертів. Не мати свого інтернет-магазину в 2018 році вже якось непристойно для торгової компанії.

AR

Доповнена реальність вже давно вийшла за межі гри Pokemon Go і готова підкорити ринок E-commerce. За допомогою смартфона і пари натискань на екран користувачі зможуть приміряти плаття онлайн або підібрати вазу, яка ідеально впишеться в інтер’єр квартири.

Хоча слово “зможуть” не зовсім доречно в цій ситуації. Такі рішення вже існують. Наприклад, компанія IKEA пропонує своїм покупцям за допомогою додатка подивитися, як той чи інший предмет інтер’єру впишеться в їх будинок.

Продажі за допомогою облікових записів

Для тих, хто працює в сфері E-commerce, не секрет, що більше 30% лідів так і не роблять покупку через тривалий процес реєстрації. Чим простіше процес покупки і транзакція, тим більше людей куплять. Нікому не хочеться вписувати всі свої дані, включаючи адресу, індекс і дівоче прізвище прабабусі.

Вирішити цю проблему здатні продажі з використанням облікових записів або one click buying. Як це працює? Система збирає інформацію про користувача. Коли він вперше входить на сайт, у нього немає необхідності реєструватися, так як йому вже пропонують його “звичайний” логін. Покупець думає, що він тут уже бував, і вводить свій звичний пароль. Усі інші графи, такі як телефон, електронна і домашня адреса, також вже заповнені. Залишається лише натиснути “сплатити”.

Маркетинг + автоматизація + продажі = єдиний цикл

За 365 днів 2017 року було розроблено більше 700 хмарних сервісів, які містять інструменти продажів. Автоматизацією вже нікого не здивувати, це необхідність для компаній будь-якого рівня (не будемо тут говорити про тих, хто замість СRM-системи до сих пір використовує Excel).

Тенденція найближчих років – це відхід від чіткого поділу маркетингу і продажів.

За рахунок автоматизації на всіх етапах маркетинг буде нерозривно пов’язаний з продажами, як єдиний процес.

Замовлення голосом

У 2018 році споживачі будуть говорити через свої пристрої і використовувати голос для взаємодії, як ніколи раніше. Це привід для роздрібних продавців і брендів змінити способи спілкування. Наприклад, піцу Dominos вже сьогодні можна замовити за допомогою голосового помічника, не заходячи на сайт.

Компаніям, які працюють на ринку E-commerce, вже зараз потрібно працювати над збором поглибленої інформації про продукт, сумісної з голосовим пошуком і створенням запасу магазину в режимі реального часу.

Пошук товару по зображенню

Дізнатися по фото бренд і вартість сукні голлівудської зірки або просто дівчини, яка проходить повз, – про це давно мріють споживачі. Споживачі мріють – рішення з’являються. Додаток ScreenShop дозволяє протягом декількох хвилин дізнатися вартість речі на картинці.

Ця тенденція тільки починає входити в наше життя, але експерти стверджують, що вже до 2020 року 50% всіх пошукових запитів будуть відбуватися за допомогою картинок, а не тексту.

Автор: Дмитро Лунін, керуючий партнер Oy-li Ukraine

Джерело: LIGA.net

Читайте також – 

E-commerce в деталях: універсальні магазина, продавці гаджетов, електроніки та техніки для дому


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку