Саме так смакує курка: мережа KFC запустила нову маркетингову кампанію

Саме так смакує курка: мережа KFC запустила нову маркетингову кампанію

13.09.2023 08:09
  684
Дарія Осіїк

1 вересня KFC запустив нову рекламну кампанію та презентував новий слоган – «KFC – саме так смакує курка».

KFC використовує багато років всім відоме «It’s Finger Lickin’ Good», але новий слоган акцентує увагу саме на смаку курки, його неповторності та унікальності. Курка – головний продукт мережі, окрім найпопулярніших крилець та гомілок, є в складі бургерів, твістерів, боксмайстерів. KFC в черговий раз нагадує гостям, хто є справжнім майстером у приготуванні курочки.

Головною в кадрі, як і в меню – апетитна курочка. Соковиті кадри з панірування, смаження та смакування. Після перегляду одразу розумієш «саме так смакує курка».