Як мережа РОСТ автоматизувала роботу з товарними даними за допомогою Listex
Мережа супермаркетів РОСТ та Opti маркет – одна з провідних торгових мереж у Харкові, яка розпочала свою діяльність у 2000 році. З того часу компанія відкрила понад 20 супермаркетів. Мережа активно розвиває власну інфраструктуру, включаючи фуд-корти Vilka, магазини сумок, іграшок, канцтоварів, посуду та інші сервіси, що підвищують зручність для покупців.
Зі зростанням мережі збільшувався і обсяг даних про товари, тому постала потреба у впорядкуванні та автоматизації процесів роботи з контентом. Одним із ключових кроків стало впровадження технології Listex, що дозволило автоматизувати внутрішні процеси та оптимізувати роботу з товарами. Listex забезпечує централізований доступ до оцифрованої інформації про товари, включаючи фото, назви, описи характеристик, маркування, склад, габарити пакування та інші критично важливі дані.
Що змінилося після інтеграції
- Автоматизація процесу передачі даних про новинки – більше не потрібно вручну заповнювати специфікації;
- Прискорення підготовки фотоконтенту та маркетингових матеріалів – інформація з Listex.info інтегрується безпосередньо у внутрішні системи;
- Зменшення людських помилок – точні дані про товари знижують ризик неточностей;
- Оптимізація логістики та планування запасів – доступ до габаритів пакування і прогнозованих продажів дозволяє ефективніше управляти складськими ресурсами та полицями магазинів;
- Покращення планограм та викладки товарів – дані про упаковку та facing фото допомагають автоматично формувати оптимальні розташування товарів на полицях.
- Швидке наповнення інтернет-магазину актуальними фотоматеріалами.
Вплив на бізнес-процеси
- скоротився час від першого замовлення до появи товару на полиці;
- усі канали продажу отримують однакові та точні дані;
- внутрішні процеси стали прозорішими й швидшими.
Результат
Мережа РОСТ перейшла на новий рівень автоматизації. Тепер цифровий контент і дані стали стратегічним ресурсом для збільшення продажів, планування та роботи зі споживачами:
- робота з новинками та асортиментом стала ефективнішою;
- представлення товарів у цифрових каналах – більш привабливим і точним;
- контент і дані стали стратегічним ресурсом для розвитку продажів та оптимізації бізнесу.
Listex у цьому кейсі виступив не тільки як стратегічний інструмент, а як партнер, який допоміг мережі трансформувати підхід до управління контентом та зробив дані ноим драйвером розвитку бізнесу.
“Робота з Listex – це приклад партнерства, яке дає відчутний результат. Ми значно спростили процеси роботи з асортиментом, зекономили час команди та покращили якість контенту. Особливо цінуємо швидкість реагування та гнучкість у реалізації рішень”, – зазначає Ганна Яремчук, спеціаліст із впровадження програмних продуктів у мережі РОСТ.
Listex створює інструменти, які спрощують роботу з асортиментом і контентом, роблячи бізнес-процеси швидшими та прозорішими, а також максимально спрощують взаємодію між ритейлерами та постачальниками.
- Швидкий вихід новинок на ринок – автоматизація процесів дозволяє скоротити час від постачальника до полиці;
- Якість та точність даних – багаторівнева перевірка гарантує коректність інформації про товари;
- Стандартизований контент – готовий для використання у будь-якій ERP, CRM, WMS, PIM або e‑commerce платформі;
- Масштабованість сервісів -рішення підходять як для локальних, так і для національних ритейлерів;
- Партнерство в оптимізації бізнес-процесів – допомагає перебудовувати внутрішні процеси відповідно до стандартів.
“Наше завдання – зробити управління асортиментом і контентом настільки простим, щоб компанії могли сфокусуватися на розвитку, а не на ручній рутині. Ми створюємо інструменти, які з’єднують ритейлерів і постачальників, роблячи процес прозорим і зручним для всіх, – підкреслюють у Listex. – Не витрачайте час на те, що може робити система – приєднуйтесь до Listex, і побачите, як просто і швидко можна перетворити дані на ефективні рішення для вашого бізнесу”.
Read also
Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
