Ролики тижня: Сільпо, Makeup.ua, SOVA, McDonald's Ukraine та Київстар
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Сільпо
Мережа Сільпо нещодавно запустила ролик, щоб привернути увагу своїх клієнтів до якості та свіжості овочів і фруктів, які вона доставляє.
У короткому 15-секундному відео наголошується ретельному відборі товару. Тож, якщо клієнт не може особисто перевірити товар, співробітники Сільпо роблять це за нього, і навіть більш прискіпливо, ніж найвимогливіший покупець. Це передається через гумористичне перерахування всіх можливих дій, які зазвичай використовують самі покупці, щоб вибрати товар: "ощупані, продивлені, понюхані, відібрані, постукані". Тому Сільпо буквально доставляє “свіжість” кожному замовнику.
Makeup.ua
Інтернет-магазин Makeup.ua у своїй новій промокампанії показав ідею щоденної трансформації та індивідуального самовираження за допомогою асортименту косметики, який можна придбати в ритейлера: “Понеділок - свіжість на старті, вівторок - блиск у волоссі, середа колір у настрої, четвер іскри у погляді, п'ятниця, ти повністю готова сяяти”
Головний меседж-заклик до жіночої аудиторії: “Якою обереш бути сьогодні?" Це підкреслює, що з Makeup.ua можна створити будь-який образ і настрій, який передаватиме внутрішній стан жінки.
Так ритейлер будує емоційний зв'язок між зі своїми клієнтами, показуючи, що з його допомогою можна бути саме такою, якою ти хочеш.
Ювелірний дім SOVA
Ювелірний дім SOVA презентував першу ліцензійну колекцію прикрас «Маленький Принц», за мотивами культового твору Антуана де Сент-Екзюпері. “Це ювелірне прочитання історії, що дорослішає разом із нами. Кожен мотив у колекції — ключовий символ зі знайомої історії. Троянда - про любов і турботу, зірки - про пам’ять і зв’язок між людьми. Лис уособлює дружбу й взаємність, а сам Маленький Принц - це образ дитячої щирості та вміння бачити серцем”, - пояснює команда бренду.
Колаборація з Маленький Принц створена за сприяння ліцензійної агенції Nerd, що є офіційним представником бренду в Україні.
SOVA позиціонує прикраси як спосіб зберегти магію та чистоту дитячих спогадів у витончених виробах. Це звернення до дорослої аудиторії, яка цінує не лише естетику, а й глибинний сенс та емоційну цінність, яку несе персонаж та його історія.
McDonald's Ukraine
Мережа McDonald's Ukraine запустила проморолик нового продукту - макмафін авокадо.
У відео показано, як з новим сніданком у McDonald's можна швидко і вдало почати свій день.
Основний акцент робиться на описі текстури та смаку продукту: він "соковитий, ніжний і такий апетитний". Новий МакМафін подається як достатньо приваблива причина, щоб "хотілося прокидатися ще швидше". Це підкреслює ідею, що заради цього сніданку варто з легкістю розпочати свій день.
Київстар
Компанія Київстар анонсувала запуск супутникової технології Starlink Direct to Cell — прямий супутниковий зв’язок для смартфона без жодних доплат. Ця технологія дозволить мати зв’язок навіть там, де немає традиційного покриття - 4G смартфон зловить сигнал від супутника і зв'язок з'явиться.
Read also
Дуже гарбузовий супермаркет: у Чернігові відкрили новий дизайнерський Сільпо (фотоогляд)
