Ролики тижня: Ukrnafta, robota.ua, ПриватБанк, Наша ряба та Київхліб
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Ukrnafta
До професійного свята Ukrnafta презентує натхненне відео про справжні “секретні інгредієнти” свого успіху. У динамічному ролику компанія показує, що головна сила — не лише технології, а насамперед команда: люди, які працюють із пристрастю, гумором, креативом і глибоким розумінням своєї справи.
Секрети компанії – це знання та досвід, креативність, натхнення, гумор, любов до своєї роботи.
robota.ua
Агенція BRND WGN створила для robota.ua не просто рекламну кампанію, а справжній мінісеріал з новим талісманом — Псом-Роботошукесом. Цей пухнастий і трохи роботизований герой тепер з’являється у популярних телевізійних шоу, таких як «МастерШеф», щоб органічно інтегруватись у впізнавані сюжети.
Як пояснює креативний директор BRND WGN Дмитро Горбенко, було важливо, щоб реклама стала природним продовженням шоу, а не виглядала як окремий рекламний блок. Саме тому було вирішено помістити Пса-Роботошукеса на культовий балкон «МастерШефа», де він дає поради, як «приготувати» резюме.
Головний дизайнер Владислава Піун додає, що ідея полягала в тому, щоб довести до максимуму емоцію захоплення, коли в собаки мотиляється хвіст. Пес-Роботошукес буквально злітає від радості за людей, які знайшли роботу з robota.ua, демонструючи переваги сервісу з особливим «вайбом».
Рекламна кампанія включає два спонсорські ТБ-ролики, спонсорську плашку та два радіоролики для мережі мультимаркетів Аврора. У радіороликах підкреслюється, що robota.ua допомагає знайти роботу, поки люди займаються своїми повсякденними справами, наприклад, роблять покупки.
Read also
Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
Компанія TA-DA! відкрила перший «Метавсесвіт»: мультиформатний простір для шопінгу та відпочинку (+фото)
Ролики тижня: Ukrnafta, robota.ua, ПриватБанк, Наша ряба та Київхліб
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Ukrnafta
До професійного свята Ukrnafta презентує натхненне відео про справжні “секретні інгредієнти” свого успіху. У динамічному ролику компанія показує, що головна сила — не лише технології, а насамперед команда: люди, які працюють із пристрастю, гумором, креативом і глибоким розумінням своєї справи.
Секрети компанії – це знання та досвід, креативність, натхнення, гумор, любов до своєї роботи.
robota.ua
Агенція BRND WGN створила для robota.ua не просто рекламну кампанію, а справжній мінісеріал з новим талісманом — Псом-Роботошукесом. Цей пухнастий і трохи роботизований герой тепер з’являється у популярних телевізійних шоу, таких як «МастерШеф», щоб органічно інтегруватись у впізнавані сюжети.
Як пояснює креативний директор BRND WGN Дмитро Горбенко, було важливо, щоб реклама стала природним продовженням шоу, а не виглядала як окремий рекламний блок. Саме тому було вирішено помістити Пса-Роботошукеса на культовий балкон «МастерШефа», де він дає поради, як «приготувати» резюме.
Головний дизайнер Владислава Піун додає, що ідея полягала в тому, щоб довести до максимуму емоцію захоплення, коли в собаки мотиляється хвіст. Пес-Роботошукес буквально злітає від радості за людей, які знайшли роботу з robota.ua, демонструючи переваги сервісу з особливим «вайбом».
Рекламна кампанія включає два спонсорські ТБ-ролики, спонсорську плашку та два радіоролики для мережі мультимаркетів Аврора. У радіороликах підкреслюється, що robota.ua допомагає знайти роботу, поки люди займаються своїми повсякденними справами, наприклад, роблять покупки.
Read also
Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
