Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Мережа Родинна ковбаска запустила нову рекламну кампанію “Відчуй літо!”, в якій нагадують українцям, що літо – це час для смачних пікніків з їхньою гриль-продукцією.
“В нелегкі часи важливо вміти розслабитися та зробити “тимчасовий relax”, як в однойменний пісні Ivan Navi. А пікнік зі смачним м’ясним грилюванням – це саме те, що потрібно для такого відпочинку. Тому ми створили спільне з цим співаком відео про гарний пікнік з гриль-продукцією від Родинна ковбаска”, – пояснили в компанії.