Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Maudau
Коли день розписаний по хвилинах — робочі мітинги, тренування, хатні справи, поливання квітів — легко забути про щось важливе. Але Жаба в рожевому знає, що Maudau завжди підстрахує. У новому рекламному ролику від маркетплейсу Maudau Жаба в рожевому показує, як тримати баланс між справами, не випадаючи з ритму. Потрібен пральний порошок? Печиво? Корм для улюбленця? Жодних проблем! Декілька кліків у Maudau — і все вже у вашому кошику. Замовлення оформлене, а ти повертаєшся до своїх справ, знаючи, що доставка вже в дорозі.
«Ми розуміємо, наскільки важливо не втрачати фокус на головному. Саме тому Maudau робить комплексні повсякденні покупки максимально швидкими, щоб наші гості могли витрачати свій час на важливі речі, а не на рутину»,— каже CMO Maudau Ольга Румянцева.
Дивись ролик за посиланням і переконайся, що покупки повсякденних штук можуть бути простими й без зайвих турбот.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
lifecell
Мобільний оператор lifecell, який входить в групу компаній DVL, запустив рекламну кампанію, що розповідає про супервигоди в тарифі «Максі» – безліміт інтернету, контенту та розмов у мережі.
В новому відеоролику — знайомі обличчя. Три подруги з попереднього різдвяного відео повернулися й продовжують пошук вигідних тарифів.
Коли в однієї з героїнь під час стріму раптово зникає інтернет, сумнівів не лишається. Вони зупиняються біля магазину lifecell, щоб якомога швидше вирішити проблему. Рішенням стає тариф «Максі», до якого можна підключитися, зокрема, перейшовши зі збереженням номера.
«У новій рекламній кампанії ми розповідаємо про «Максі» – наш новий тариф для тих, хто цінує свободу та безмежні можливості. Поточний ролик — не просто історія на підтримку кампанії про перенесення номера до мережі lifecell, а вже друга серія справжнього бренд-серіалу. Ми хочемо давати нашим користувачам більше, ніж просто зв’язок, а саме: спосіб життя без обмежень, де ви завжди поруч із важливими людьми та маєте доступ до улюбленого контенту. А для абонентів, які переносять свій номер до lifecell, ми пропонуємо спеціальну ціну – лише 190 гривень», — коментує керівниця департаменту маркетингових комунікацій та управління брендів lifecell Аві Щупак.
Read also
Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
