Ролики тижня: Maudau, Київстар, OnebyOne, Сільпо, Київхліб

Ролики тижня: Maudau, Київстар, OnebyOne, Сільпо, Київхліб

26.10.2025 09:10
  675
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Maudau

У новому ролику Maudau разом із креатором Olehofren показали, що навіть геніям бракує спільного ґрунту — поки не з’являється спільний кошик. Сократ, Да Вінчі й Ньютон намагаються домовитись, але розмова швидко переходить у драму з філософськими криками та зіпсованим полотном. І лише посилання на спільний кошик від Maudau рятує ситуацію.

Функція працює просто — створюєш кошик, ділишся з ким треба, разом додаєте покупки, а потім хтось один оплачує. Геніально — як для геніїв. Хоча Да Вінчі, здається, все ще трохи на емоціях.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Замов MAUDAU. Роби MAUDAU (@maudau.ua)

Київстар

Компанія Київстар у новому ролику зробила промо нової послуги “Все разом”, що пропонує мобільний зв’язок, домашній інтернет та Київстар ТБ в одному тарифі за вигідною ціною з одним платежем. 

У відео домашні улюбленці героя – акваріумні рибки та кішка Соня. Рибки знову і знову запитують кішку, чому їх господар такий щедрий, що він робить і що загалом трапилось. А кішці доводить щоразу пояснювати про вигідний тариф, який об’єднує все разом. Мета реклами – підкреслити вигоду від такої пропозиції, яка має одразу кілька переваг.

OnebyOne

Модний бренд OnebyOne запустив рекламну кампанію під гаслом “Be the one”. У серії відеороликів показано різні кумедні ситуації, в яких жінки намагались створити ідеальну атмосферу, але щось обов’язково йшло не за планом. Те зрештою все завершувалось добре, бо головне – це впевненість в собі, гарний настрій та вміння змінювати усталені правила, якщо потрібно.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Сільпо

Відомий стендап-комік та волонтер Василь Байдак сів за касу в магазині Сільпо, щоб особисто запросити клієнтів мережі на свій благодійний сольний стендап у Палаці спорту, який відбудеться 26 жовтня. Увесь прибуток від концерту піде на Сили оборони України. 

“І хто ми такі, щоб не поділитися з вами цієї хі-хантською новиною! Буде абсурдно, гумористично, іронічно, смішно, реалістично – все в стилі Байдака”, – зазначили в мережі. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Київхліб

Виробник хлібобулочної продукції Alviva Group створив ремікс на свій бренд-джингл “Toast! Toast! Super Toast!”. У новому відео під ритмічну музику рухаються усі – DJ, брейкдансери, сім’я за сніданком і навіть тости у тостері. 

Це продовження рекламної кампанії, що націлена на перепозиціонування тостового хліба як сучасного, стильного та lifestyle-продукту. Основна мета — побудувати емоційний зв’язок із новою, переважно молодою аудиторією, яка цінує креатив та розважальний контент.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  267