Ролики тижня: KFC, Kachorovska, Фокстрот, Amazon Business та Tesco F&F
Нові рекламні кампанії від KFC Україна та Kachorovska, зворушливий ролик про підтримку тварин від Фокстрот, реклама онлайн сервісу для бізнесу від Amazon Business та промо кампанія оновленого бренду одягу Tesco F&F.
KFC
1 вересня KFC запустив нову рекламну кампанію та презентував новий слоган – «KFC – саме так смакує курка». KFC використовує багато років всім відоме «It’s Finger Lickin’ Good», але новий слоган акцентує увагу саме на смаку курки, його неповторності та унікальності. Курка – головний продукт мережі, окрім найпопулярніших крилець та гомілок, є в складі бургерів, твістерів, боксмайстерів. KFC в черговий раз нагадує гостям, хто є справжнім майстером у приготуванні курочки. Головною в кадрі, як і в меню – апетитна курочка. Соковиті кадри з панірування, смаження та смакування. Після перегляду одразу розумієш «саме так смакує курка».
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
