Ролики тижня: Файно маркет, Цитрус, ПУМБ, Graff та Ukrnafta
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Файно маркет
Центральноукраїнська мережа Файно маркет випустила новий анімаційний ролик “Сусіди кажуть, що з нами добре”. Відео розповідає про важливі щоденні радощі, які сусіди створюють під час покупок в магазині: солодке до кави, смаколики для улюбленців, корисне на сніданок, дітям для щастя, а дорослим для спокою. Ролик підкреслює, що Файно Маркет — це не просто місце для покупок, а простір тепла, турботи та добросусідства.
Компанія адаптувала навчальні програми для 16 виробничих професій та може здійснювати підготовку як нових кандидаток з зовнішнього ринку, так і перепідготовку вже працюючих співробітниць.
Крім того, Ukrnafta запровадила менторство — кожна нова працівниця отримає підтримку від досвідчених колег. Це створить безпечне середовище для адаптації та розвитку, що особливо важливо у технічній сфері. Регулярні зустрічі з керівництвом та менторами допоможуть розв’язувати будь-які питання та проблеми на початкових етапах. Загалом, впровадження проєкту «#МожеКожна» дозволить жінкам зайняти своє місце в галузі, яка раніше сприймалася як суто чоловіча.
Приєднатися до проєкту може кожна бажаюча, заповнивши анкету та пройшовши інтерв’ю з потенційним керівником. Приєднуйтеся до програми та починайте свою кар’єру в Ukrnafta.
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
