Ролики тижня: Аврора, Cher’17, Vodafone, Епіцентр,

Ролики тижня: Аврора, Cher’17, Vodafone, Епіцентр,

27.07.2025 09:07
  1847
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Аврора

Мережа мультимаркетів Аврора розширює свій інноваційний проєкт «зіркової озвучки» кас, залучивши до нього відомого артиста Віталія Козловського. Відтепер процес оплати покупок супроводжується голосом виконавця та фрагментами пісні «Пінаколада», яка вже набула статусу саундтреку цього літа.

Віталій Козловський прокоментував свою участь у проєкті: «Я завжди прагнув, щоб моя музика була невід’ємною частиною повсякденного життя людей. Ідея з озвучкою кас є чудовим способом стати ближчим до кожного, навіть у моменти звичайних покупок. Якщо хтось наспівує «Пінаколаду» між стелажами – це означає, що ми торкнулися самого серця».

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Аврора Мультимаркет (@avrora.multimarket)

Cher’17

Український бренд Cher’17 знову продемонстрував креативний підхід до маркетингу, перетворивши відкриття нового магазину в Івано-Франківську на цікавий інфопривід. Цього разу бренд використав вірусний фрагмент з документального серіалу про Девіда Бекхема. У оригінальному епізоді Вікторія Бекхем намагалася представити себе як представницю робочого класу, проте під тиском чоловіка визнала, що її батько у 80-х роках володів Rolls-Royce.

Епіцентр

Хамелеон не чекає – він змінюється миттєво. А ви все ще відкладаєте ремонт на «потім»? У рамках рекламної кампанії для сантехніки «Сантехбум» мережа Епіцентр показує, що оновити дім можна легко та вигідно. Обирайте стильну плитку, ламінат, що витримує будь-який ритм життя, та килими, в які закохуєшся з першого кроку.

Зараз найкращий час для змін! Натхнення поруч, акційні пропозиції та величезний вибір чекають на вас. А доставка можлива прямо до дверей.

Kachorovska

Бренд Kachorovska у рекламній кампанії “Одяг, що дозволяє бути собою” наголошує на тому, що в його одязі жінка може бути такою, як вона хоче – ніжною, сміливою, закоханою. Ролик наголошує на ідеї самовираження та індивідуальності, підкреслюючи, що одяг може бути відображенням внутрішнього світу та настрою.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kachorovska (@kachorovska_atelier)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271