Ролики тижня: ОККО, Алло, Ощадбанк, Moyo та Нова пошта

Ролики тижня: ОККО, Алло, Ощадбанк, Moyo та Нова пошта

04.02.2024 09:02
  1929
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

АЗК ОККО

Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» спільно з АЗК ОККО розпочали збір «ОКО ЗА ОКО 3», метою якого є акумулювання 500 млн грн для Десантно-штурмових військ.     

У рамках «ОКО ЗА ОКО 3» підрозділи ДШВ отримають 10 бойових Пульстронів — комплексів розвідки та знищення вартістю 50 мільйонів гривень за один. У Пульстрон, зокрема, увійдуть ударні та розвідувальні дрони, транспорт, зв’язок і все необхідне для управління.

Для просування проєкту було створено відео, де розповідається про мету зюору та на що саме підуть зібрані кошти: