Реклама тижня: IKEA, Хрещатик, McDonald’s, Swarovski і “Ферзевий гамбіт”

Реклама тижня: IKEA, Хрещатик, McDonald’s, Swarovski і “Ферзевий гамбіт”

11.04.2021 09:04
  2541
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Swarovski

Український компанія Family Production зняла в Києві рекламне відео для австрійського бренда ювелірних виробів Swarovski. Головні ролі у ролику виконали зірка “Гри престолів” Ґвендолін Крісті, актриса з “Ферзевого гамбіту” Айла Джонстон та модель Адво Абоа. Ролик зі слоганом «Запали свої мрії» присвячений ребрендингу Swarovski, в рамках якого кришталевий бренд оновив свій лебединий логотип.

https://www.youtube.com/watch?v=d9ELAdbj4Mk (403)

Хрещатик

Дзідзьо осідлав патефон та показав дитині, як роблять морозиво “Хрещатик”. За сюжетом нового відео співак проводить магічною фабрикою екскурсію для хлопчика та зізнається в любові до ескімо. Над чарівною фабрикою морозива попрацювала команда Tabasco.

McDonald’s

Британський McDonald’s вирішив поборотися за сніданки споживачів. В рекламній кампанії під назвою “Breakfast, Done Properly” (сніданок, приготований правильно), мережа ресторанів доводить, що гамбургер зранку – це краще, ніж пропущений сніданок, та й хороша причина почати день з приємної миті смакової радості. У ролику компанія переконує, що її страви рятують вже зранку від рутини повсякденних справ.

IKEA

Компанія IKEA створила сюрреалістичну рекламу, в якій підкреслює важливість екологічного способу життя і відповідального споживання. Ролик показує світ-утопію з безліччю міні-планет, де кожен перебуває в своєму власному світі, проявляючи піклування про нього. “Те, що ви робите у своєму власному світі, може змінити весь світ”, – переконують в ІКЕА.

https://www.youtube.com/watch?v=h9knRUsGxqU (403)

Microsoft

Компанія Microsoft висміяла iPad. Виробник техніки звернув увагу, що в його Surface Pro 7 є повноцінна операційна система, підставка, магнітна клавіатура і додаткові роз’єми для підключення периферії і карток, в той час як продукту Apple всього цього не вистачає. Фінальним аргументом в своїх перевагах Microsoft назвав ціну. Щоправда, навіщо робити з планшета ноутбук, який все одно не зможе виконувати функції повноцінного комп’ютера, в компанії не пояснили.

https://www.youtube.com/watch?v=R7xb5vaCl-0 (403)

Читайте також

Реклама тижня: Novus, Rozetka, Puma, Adidas, Samsung і Катя Осадча


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293